søndag 12. oktober 2008

Bullar


Jeg har bakt boller! Dette er første gangen jeg har bakt noe siden jeg flyttet hjemmefra. Egentlig er det første gangen på lenge at jeg har bakt noe i det hele tatt. Det ble vellykket. Må vel kanskje si at det var 1-2-3-boller...

Nå skal jeg skaffe meg Photoshop og redigere bilder. Da blir kanskje denne bloggen litt mer interessant. Også har jeg blitt medlem på den derre Bloggkoll-saken, men jeg skjønner ikke så mye av det, så hvis noen vil legge meg til, må dere sikkert søke meg opp. Yeah...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bollene så gode ut, like gode som mine! Hihi =)

Jeg la forresten til bloggen din på Bloggkoll tidligere i høst jeg! ;)

Kristin Vicious sa...

De ble dritgode, Torgeir og Stian gikk berserk :)
Gjorde du? Oi!

Anonym sa...

hva fan er kofte? hahaeha

Anonym sa...

Dæm bollan der va jo DIGER!