søndag 22. mars 2009

1,98

I går feira vi Sindreboi som ble hele 20 år. Jeg og Ingrid ga ham Wall-E på dvd og High School Musical-matboks (han er nemlig stor fan). Bursdagsvorspielet var veldig vellykka etter min mening! Jeg presterte også å gjøre noe som var litt (veldig) unødvendig - nemlig å miste pengepungen min. I dag da jeg våkna var jeg et bankkort, et busskort og et samfundetmedlemskort fattigere. Dette gjorde at jeg plutselig har en del praktiske ting å få orden på i morgen, GAH.

Vakkert.

Bursdagsbarnet i velkjent positur.

Vakkert #2

Chavanee og Ingrid.

Kristin-bigeye og Hallgeir.

Enjoy the bilds. Hade.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Komiske bilda. Må få dæm + meir SATC snart ;)

Anonym sa...

Huff, d e kjipt å mist bankkort :(

lllllll sa...

Livet er ikke enkelt for oss glemske og "mister alt alltis"-ske:-)

Anonym sa...

10hi Kristin;)
fine bilda btw. Du alltid fin på bilda. Sjøl om du jør rare grimasa;D Eg å Guro snakka om d ein gång. Du e vældi fotogen!:)
Klem fra Inga

Anonym sa...

Så fine bilder, du e så pen Kristin!! :) ser ut som ein kjekk kveld!!

Svar: Ja, sant tekanna var søøt? den e fra Lisbeth Dahl.

chavanee sa...

1.98? haha! :)

Kristin Vicious sa...

Ingrid L: Da kjæm du på besøk ein kveill :)

Kathrine: Jo, men fikk ordna nytt i dag. Litt slit å ikke ha bankkort, egentlig :p

Solveig: Haha, nei.

Ingj: Men det e veldig mang bilda som absolutt -ikke- bli bra og. Huska du Ronny Wiltersen-bildet fra Hove? :p

Regine: Thanks! Jepp, storkoste meg :)

Chavanee: Hihi ^^

Anonym sa...

Klart eg huske Ronny Wiltersen bildet!;) suns d va fint å eg;) mæst fordi d minne meg om en vældi arti kveld! (me go mat;D) men du... koffer 1.98?;)

Kristin Vicious sa...

Ingj: Jojo, kveilln va super! Hehehe, det prate vi ikke om her. Men du ska få vessta det ;)

Anonym sa...

hehe;) avtale!