mandag 2. mars 2009

it's a wicked world we live in

På lørdag hadde Ellen Marie og jeg vorspiel her hos oss. Veldig artig, in my opinion. Vi ble alle ganske fjollete utover kvelden, og det er deler av kvelden jeg ikke egentlig husker så godt. På et tidspunkt fjaset jeg visstnok rundt på Samfundet med kjolen dratt litt for langt ned (takk Gud for bh'en). Jeg har fått et blåmerke oppå selve foten, noen med høye hæler har tydeligvis tråkket på meg. Sånn kan det gå, høhø! Uansett, her er noen bilder fra vorspielet.

Ingvild, Ellen Marie og Ingrid.

Shææærsteparet! Sindre og Kenneth.

Harry-Johan og Andreas.

Ståleboi og meg.

Shotting av Jägermaister. Jeg gjorde det jeg også, bare så det er sagt!

Litt utpå kvelden, obviously.

Sånn som de fleste andre så går jeg og venter på at våren skal komme. I dag så jeg at gresset har begynt å komme fram under snøen utenfor vinduet her, fytterakkern! Nå hører jeg på musikk som minner meg om vår og sommer og festivaler og kjoler og øl, herlig. Endelig har Ståle skaffa Spotify til meg også, det er så genialt. Det eneste som mangler nå er følelsen av å være nyforelska, gleder meg veldig til jeg får kjenne den igjen. Det kommer nok.

Nå er det skolebøker og kaffe som gjelder. Og Pink Lady-epler. Jeg er sååå student, altså.
Snakkes!

6 kommentarer:

Sindre sa...

Jaaa...kuul fest!
Vi trivdes der:=)

Kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn....

Anonym sa...

SV: Hihi. Har så lyst til å få med meg flere konserter med nullskattesnylterne! Er bare så herlig rølpete! :-D Hehe..

La deg til på bloglovin' i går, jeg ;-D

Anonym sa...

øl er godt året rundt da Kristin ;).. Men enig, det skal bli hææli når det blir skikkelig vår igjen! Take care! :)

Anonym sa...

Åååå... dåkk e så søt:) sku ønska eg va der;) hils Ellen! ingj

Anonym sa...

Takk=))

Å så fine bilder, såg koselig ut, du e alltid like fin på alle bilder!elsker håret ditt:)

Anonym sa...

Åh, jeg gleder meg til det blir skikkelig vår! I dag fikk jeg faktisk littigranne vårstemning.. =)