søndag 15. mars 2009

I like you so much better when you're naked


Meg på fredag før ølfestivalen.

Hei, og takk for sist! Siden sist lørdag har jeg fått levert inn en drittoppgave i språkvitenskap, vært på ølfestival, sett Karpe Diem live (lol), og jeg har shoppa altfor mye. So much for shoppingstopp, BRA Kristin. Tenkte jeg skulle vise fram noe av det jeg har kjøpt. Fordi jeg har lyst.

Det var "toilldag" i Trondheim i går, da kjøpte jeg meg verdens beste tøfler. Nice socks.

Midjebelte fra Bik Bok, fiiint!

Mintgrønne pilotbriller.

For ei stund siden så jeg at Trude hadde kjøpt seg denne kjolen. Jeg ble forelska, men klarte ikke å finne den selv. Jeg glemte den egentlig ikke etterpå, og på fredag fant jeg den. Yay!

Nå skal jeg lese Jane Eyre. Hade.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, e d nån som har stjæld bilde fra facebooken min? ;)
Eg va me på aill innkjøpan din. :p Men vi må behærsk oss no. Hehe

Anonym sa...

Fine kjøp! Kjolen er knallfin! ;-)

Anonym sa...

Oh, elsker beltet!! og for ein lekker kjole, kjempefine kjøp!! :)

Svar: Takk, er desverre fortsatt sjuk, men det går no.. :P
Ja det e kjempekos å være tante!

Anonym sa...

hehe:)
håper du får ein kjempefin mandag,
planer for dagen?

Anonym sa...

Nice Kristin:)
Klemklem

Christine Tallulah sa...

er du klar over hvor mye jeg ELSKER headeren din?
den er helt fantastisk! glad du likte kortet :)

og ja, kjolen var også nydelig :)

Anonym sa...

Utrolig søt kjole :)

Anja sa...

Åh, den kjolen var fin! : )

Drea sa...

Å, så fin kjole! :) Nydelig!