søndag 12. april 2009

Light a cigarette, I only smoke when I'm with you

Dællan døtte, det er godt med ferie! Jeg har vært på fest (særdeles interessant), jeg har jobba på Mega, jeg har kjøpt meg en hvit kjole, og jeg har vært på hytta. Jeg har til og med vært så flink at jeg har gått turer hver dag, føler meg som det friluftsmennesket. Ellers har de siste dagene vært pretty damn uinteressante for alle andre enn meg selv. Storkos! Det eneste som er litt krise er at jeg ikke har fått grilla. Det skal jeg gjøre i morgen, og Ingrid skal være med. Basta.

På lørdag er det El Caco-konsert på Samfundet, og jeg geleeeder meg! Først må jeg dog bli ferdig med en drittoppgave, men det skal jeg nok klare. Er det noen av dere som skal på konserten?

De siste dagene har jeg gått rundt med en snurrebart på pekefingeren, inspirert av diverse bloggere. Jeg har faktisk fått folk til å le :D

Barte-Kristin. Legg merke til de særdeles fine gardinene.

I stedet for å være flink og gjøre oppgave, skal jeg se Skins på youtube. Og kanskje litt Family Guy. Håolrææit.

Hade!!1! :D:D

8 kommentarer:

June sa...

SV: Hihi, gleder meg til å komme tilbake til Trondheim igjen jeg også. Slutt på påskemarsipanen, haha! :-D

Ingrid L sa...

Enj om det pessrægna imårrå - bi d likevæll grilling? :p
Men tar det nemme Nordsjøn isåfailj. :)

Anonym sa...

Ida Maria-humør?;)
Suns gardinan va fin eg;)
Btw. når fer du t Tr.heim? eg e tebake fra Snåsa sjønne du;)

Lene sa...

Du passer med bart gitt! EG ska på El Caco ;D

Regine sa...

Takk:) eg har kosa meg i påska ja, kjekt å høre at du og har gjort det! kvit kjole hørte eg ? hehe nice. eg har ikkje shoppa i påska.. men eg har slappa av masse. herlig å gå turer ute, vi var i skogen idag, det var deilig.

Ingrid L sa...

Unødvendi å sei det, men eg ska eg å du ska no på konsærtn ilag ;)

Kristin Vicious sa...

June: Jess, det blir deilig!

Ingrid: Suns det va ein koselig grilltur, eg. Gler meg te lørdag! :D

Ingj: Elske denj sangen, hehe.

Lene: Takk takk! Vi snakkes kanskje på samfundet, da :)

Regine: Det hørtes kjempefint ut!

skypus sa...

boksen kostet 1799 kroner :) tror jeg. jeg ønsker meg løvenes konge mest av alt i hele verden, men det er nesten helt umulig å få tak i den, med mindre man vil betale 5-600 kroner, bah. (og det er med engelsk tale, hvilket hadde blitt feilfeilfeil)