mandag 6. april 2009

A million faces at my feet but all I see are dark eyes



Dette er en veldig fin sang som alle burde høre på. Iron & Wine og Calexico covrer Bob Dylans "Dark Eyes".

Det er veldig godt å ikke gjøre noe som helst, selv om jeg egentlig burde gjøre en oppgave i språkvitenskap. Jeg gidder rett og slett ikke å stresse med noe sånt når jeg har ferie, jeg vil heller kose meg med Jane Eyre (som er pensum), se dårlige tv-serier på TVNorge og ligge rett ut på sofaen. Lese blogger, gå lange turer med musikk på øret og kose meg med to av tanteungene mine (Ulrik på to år kalte meg forresten bæsjefis her om dagen. Bæsj er visstnok et vanvittig morsomt ord for tiden). Jeg nyter virkelig livet akkurat nå, og jeg har det veldig bra. Det er liksom ikke noe som plager meg, selv om livet mitt ble snudd på hodet for bare et par måneder siden. Nå høres jeg ut som en teit og lykkelig jævel i en eller annen lavbudsjettsfilm, men det er bare sånn det er.

God påske!

5 kommentarer:

June sa...

Dårlige tv-serier og blogglesing er pretty much hva dagene mine består av også, hihi.

SV: Gidder ikke å laste ned, jeg, men ser det på sånn gratis-side :-D Har sesong 1-4 på dvd, men har ikke tålmodighet til å vente på sesong 5. :-b

Regine sa...

Så kjekt å høre at du koser deg og at du e lykkelig!!Fin låt:)

eg og koser meg med tantungen min som e heime no, det e så kos =))

Takk for kommentar,
koselig at du fortsatt henger med!

Trude K sa...

Det er så bra at du har det så bra!

Den sangen der var jo fin, jo! Du er flink til å anbefale musikk, Kristin! Jeg blir litt imponert. Tihi :-)

skypus sa...

så fint at du har det bra! nå ble jeg glaaad :)

Anonym sa...

så bra at du bare koser deg! :D det er det påsken er til for anyway. håper du har det kjempefint resten av påsken også