fredag 3. april 2009

It's-a me, Mario!

Jeg har ikke vært noe god til å blogge ofte i det siste. Jeg har rett og slett glemt det. Eller, jeg har ikke følt for det. Også har jeg vært nødt til å skrive en oppgave om dødsstraff, så jeg har en god grunn, tihi. Jeg har egentlig ikke så altfor mye å si nå, men kan vel fortelle at jeg endelig har kommet meg hjem til kjære Kolvereid. Jeg måtte leve i 11 dager uten bankkort, og da ble jeg litt blakk for å si det sånn. Har spist mye drittmat den siste uka, og da er det ekstra godt å komme hjem. I tillegg får man en veldig god følelse når man blir ønsket velkommen av to overlykkelige tantebarn. På søndag skal jeg bake rosa muffins sammen med Malin (4 år). Ohyee. I morgen skal jeg jobbe på Megah i 9 timer, det er 1000kr, det! Deiliih.

Det ser ut til at det ikke blir noe kurs i kinesisk på meg likevel. Har ikke fått noe tilbakemelding i alle fall, men venninna mi fikk beskjed om at det var fullt. Gah, jeg som hadde gleda meg. Jaja.

Det blir tatovering på meg rett etter påske, iiih! Jeg gleder meg noe voldsomt. Det er sant det de sier om at når man først har fått én tatovering, så må man ha flere. Jeg vet at det kommer til å bli flere på meg, for å si det sånn. Jeg ser på tatoveringer som kunst (til en viss grad). Vet ikke om dere husker det, men tidligere nevnte jeg at jeg hadde lyst til å tatovere Simba. Jeg gikk bort ifra det, men nå har jeg fått litt lyst til det igjen (uansett hva du sier, Ingj :D). Også vet jeg at jeg skal tatovere tallene 182. Kewlt, ass. Kanskje jeg skal overtale Ståle til å være med og tatovere Mario. Tar du utfordringa, Ståleboi?

Apropos Mario. I går kveld lasta jeg ned en old school Super Mario-themesang. Jeg har herved den kuleste ringetonen, hah! Ah, nostalgi. Jeg elsker Super Mario. Btw, jeg har ordna meg Twitter-account. Dere kan se oppdateringene mine på høyresida her. Men om det er noen av mine mange lesere der ute som har Twitter selv, hadde det vært kos om dere la meg til. Btw2, jeg har begynt å se Skins på youtube. Elsker Cassie, hun er fin!

Dette ble et skikkelig bableinnlegg. Det er ikke uten grunn at bloggen heter Ramble On, heaheaha. I mangel av bilder å legge ut så slenger jeg med et bilde jeg tok på Photo Booth her om dagen. Cuz I'm cool like that.

Later!

10 kommentarer:

Ingrid L sa...

Hoho, va my forskjelli info på ett innlægg ja. ;) Men arti å læssa.
Åsså kjæm eg å besøki deg på Mega imårrå :D Jey!
Kult bilde :)

Ane sa...

Oi, morsomt med flere bloggere nord for Oslo, hehe. Kul header.

skypus sa...

mario er best! ca.

skypus sa...

mario er best! ca.

julie aida sa...

aw, jeg hadde jo lovt 6 stykker eller noe en tegning hver og masse piss og jeg kom i gang så vidt med én... jeg suger litt

Mira sa...

God påske til deg :)

Regine sa...

Oh, spennende med ny tattoo. gleder eg til å se den!! :)

håper du koser deg i påska!!

Trude K sa...

Gleder meg til å se den nye tatoveringa når den tid kommer! Hihi :-)

Christine Tallulah sa...

du MÅ tattovere 182 :D
fantastisk!

Kristin Vicious sa...

Ingrid L: Kjæm og besøki deg på Prix i dag eg ;)

Unrealized Fish: Thanks! Og ja, jeg vet. Spesielt når det blir såpass lokalt, hehe.

Skypus: Indeed!

Julie Aida: Dæven. Det er vel sånn det er å være en ettertraktet kunstner :)

Mira: God påske til deg og!

Regine: Jeg gleder meg noe vanvittig jeg også! Ååå :D
Du må kose deg du også!

Trude: Hihi, jeg også :)

Christine: As you wish :D