tirsdag 21. april 2009

LondonLondonLondonLondon

JAAA, jeg skal til London! Søndag 7. juni kl. 07.45 drar jeg og Ingrid fra Værnes, og blir i London til 12. juni. Fem hele dager med ei super jente i en super by, kan det bli bedre? Jeg skjelver av, eh, opphisselse akkurat nå, jeg gleder meg sånn! Er det noen som har vært der, og har lyst til å dele noen erfaringer med meg?

Her tenkte jeg å sette inn et fantastisk photoshopbilde av meg og Ingrid i London, men jeg er ikke så flink med photoshop dessverre. Zero picturez 4 U my friend.

5 kommentarer:

skypus sa...

HELDIGE! jeg blir så fryktelig misunnelig på alle som drar til london. tror jeg hører om noen som skal dit hver eneste dag, hrmf. jeg har bare vært der én gang for fire år siden, og da var det lite tid til noe som helst, så jeg har dessverre ikke så mange tips eller erfaringer å dele. men det er koselig å dra opp i london eye :)

Reidun Beate sa...

Håper du får en knallfin opplevelse i London. :D

Cheers. :D

Trude K sa...

Åh, jeg vil også være med dere til London :-( Jeg kan gjemme meg i en koffert, jeg! Hihi ;)

Heldiggriser altså! Mamma og pappa skal til London den første helga i mai, sammen med kollegaene til pappa. Jeg er bare bittelitt sjalu, altså. Hehe :-b

En vakker dag skal jeg også til London! ;o)

Anonym sa...

blogg ijenn?:)

pernille sa...

Å, så gøy! :D Jeg var faktisk i London for to uker siden! :D

Tips;

Hvis du liker thai mat så MÅ du spise på Blue Elephant, som er den beste thai maten jeg har smakt i hele mitt liv. Det er utrolig fint lokale også, med springvann midt i med fisker, og det er alltid masse folk der og menneskene som jobber der er utrolig hyggelige. Adressen er; 3-6 Fulham Broadway.

Butikker du burde besøke;

Topshop i Oxford Street
4 etasjer med klær, sko og tilbehør. Ganske dyrt, men mye som er på salg også.

HMV på Picadilly Circus
2 store etasjer med cd'er, bøker, spill, dvd'er og serier. Utrolig mye billig, og kjempe godt utvalg.

Primark i Oxford Street
UTROLIG billig, MASSE fine sko til 20-60 kroner.

Superdrug i Oxford Street
Kjempe billige sminke og hår produkter - alt under 50 lappen.

Urban Outfitters i Oxford Street
3 etasjer med masse fine klær! :)

Harrods i Knightsbridge
Utrolig masse fint, mye dyrt men morsomt å gå rundt å titte. I mat avdelingen i 1 etg (kallt Food Court) har de masse gode søtsaker (blandt annet en bod hvor de selger mini-muffins i alle smaker) og en pasta og pizzarestaurant hvor man kan ta lunsj i farta.

Håper du får en kjempe fin tur! :)