søndag 21. juni 2009

Meow

Wildcat - Ratatat


Jeez, jeg føler jeg har så utrolig mye å fortelle for tida. Den siste uka har jeg ikke gjort noe som helst, annet enn å se på tv og strikke tøfler. I går var jeg på jobb, der jeg fikk høre av en kunde at jeg er "utrulig lyshåra". Apropos jobb - sjefen ELSKER meg. Eller kanskje ikke, men han liker meg i hvert fall, bare litt. I går jobba jeg nemlig med en som er helt ny, så det var jeg som fikk ansvaret for at kveldsrutinene gikk som de skulle. Han nye sa at sjefen hadde sagt mye fint om meg, awww! Føles godt å høre slikt etter å ha slitt ræva av seg og ødelagt knærne sine der i tre år. Jeg jobber på Mega for de som lurer. Føler at dette er utrolig interessant å lese.

Se, vi har hytte! I følge meg er det ei hytte, i følge andre er det et hus. Ei hytte kan faktisk ha parabol og oppvaskmaskin, doh...


Utsikt, obviously.

Jeg kjøpte meg nye lave Converse i London. I Norge koster de 600 kr, jeg betalte rundt 320 kroner for dem. HAH!

Det eldste tantebarnet mitt, Leah, tegna ei tegning av meg da hun var tre år. Legg merke til at hun fikk med piercingen min, OG den er på rett side lol.

På fredag så jeg litt på den derre VG-lista-konserten på Rådhusplassen. "Gitarkameratene" spilte, jeg kan virkelig ikke fordra dem. De covra Beyonces "If I Were A Boy" for guds skyld! Ikke nok med at sangen er helt forferdelig i utgangspunktet, man skulle jo tro at folka faktisk er gutter. Man kan jo begynne å lure...

I dag fikk jeg årets første knottbitt. På øyelokket. Det skal ikke være mulig. Knott og mygg har alltid vært ekstra glade i meg, så når jeg er der merker ikke andre så veldig mye til monstrene. Kill me already? (tulla)

Nå skal jeg gjøre noe fornuftig! (tulla igjen)

3 kommentarer:

skypus sa...

hihi, hytta vår er enda større enn den der OG ligger i et boligområde, men det er fortsatt en hytte! hihi. jeg liker at du blogger, søta :)

Ane sa...

Jeg vil også ha lave converse! Hadde planer om å handle det i Trondheim forrige gang jeg var der, men -ingen- hadde str. 4 -_-

Kristin Vicious sa...

Skypus: Okei, bra det ikke er bare vi som er sånne moderne hyttefolk :D

Unrealized Fish: Internett er vår venn :)