tirsdag 23. juni 2009

Nu blir det hårdrock

Passa dig - LOK


I går var jeg med mamma og søstra mi på gartneriet. Faktisk. Jeg liker tanken på å dra dit, men når jeg først er der begynner jeg å kjede meg. Det finnes grenser for hvor lenge man gidder å dilte etter sin ubestemmelige storesøster som skal lage seg en fin hage, og som bruker en halvtime på å finne ut hvilke farger hun vil ha på stemorsblomstene sine. Så, da fisket jeg fram kameraet og fikk mamma til å ta bilde av meg.

Så flink til å posere da vøttu, å jadda! Etter åtte timer med jobbings er det klart at man er litt sliten, og det synes på bildet. Genseren får meg til å se ekstremt schvær ut (liker'n though), noe som ikke er så langt fra sannheten. Siden eksamensperioden har jeg latt kroppen min forfalle, og nå kjenner jeg at panikken kommer sigende. Jeg vil for faen ikke legge på meg noe mer, og derfor tok jeg affære i går kveld og la ut på en aldri så liten powerwalk. Herlig.

OMG I forgot to tell you! Mamma og søster farget etterveksten min her om dagen, hjemme hos søster. Alt gikk (overraskende nok) helt fint, selv om de to er hårn00bs. Det gikk egentlig skummelt bra, og jeg bare ventet på at noe fælt skulle skje. And guess what - når vi skulle vaske fargen ut av håret så VIRKET IKKE VANNET! Da kom mamma på at hun hadde lest at vannet skulle stenges av en ganske lang stund. De som kjenner meg godt kan jo se for seg hvordan jeg reagerte - russenavnet mitt var ikke "Lemen" uten grunn... Heldigvis virket vannet hjemme hos oss, så det gikk bra læll. Men dæven ailltså! FML lzm.

I dag hatet jeg jobben. For en drittdag. Altfor lite folk på jobb og altfor mange kunder. Folk som har jobbet i matbutikk selv vet nok hvordan det er - det er DØDEN. Det er lenge siden jeg har vært så frustrert på jobb at jeg har hatt lyst til å felle tårer der og da, men i dag var det akkurat sånn. Da jeg kom hjem, sliten og jævlig, la jeg meg rett ned på sofaen og surmulte. Fin måte å bruke energi på, heh.

På fredag kommer Ulrich, og glad blir jeg av den tanken:

IIK!


"Lese bok" sa Kristin.

6 kommentarer:

Regine sa...

Så bra det gjekk bra med farginga av håret då, heheh. du såg kjempefin ut på bilda! kul den stripete genseren:)

svar: jumpsuiten e heilt normal i størrelse :)

Anonym sa...

Så søt du er! Hvilken bok leser du?

Kristin Vicious sa...

Regine: Thanks! Og takk for svar, skal vurdere å bestille den... ;)

Anonym: Haha takk! Leser "The other side of the story" av Marian Keyes akkurat nå, skikkelig jentebok.

julie aida sa...

jeg angrer på at jeg dro hjem!

Sindre sa...

Jeg er ferdig med ferie no æ - vært med Kenneth. Så Ulrich blir bra^^

DU er hjertelig velkommen på mine timer til høsten vettu, Kristin - trene med Sindre :P

siggen sa...

Nu blir det oppdatering!