fredag 5. juni 2009

woop woop

Don't Stop 'Til You Get Enough - Michael Jackson


Altfor lenge siden jeg har blogga, I know I know. Jeg har ikke vært så mye hjemme den siste uka, jeg flytta nesten inn hos Ulrich, jeg. Sånn går det når begge har ferie og ingen planer, woop woop.

Sist fredag feira vi Lisas 20-årsdag. Jeg ble bare med på vorset hjemme hos henne, jeg gidder nemlig ikke å dra på byen før jeg blir 20 selv. Helvetes utelivstilbud i Trondheim for folk under 20, grrrvoffvoff. Uansett, vi hadde det kjempekoselig, herligere folk skal man lete lenge etter!

Lisa og meg.

Øl-Kristin og Cider-Guro.

Tonje og Anne.

Jeg har som sagt vært hos Ulrich nesten hele denne uka, bortsett fra den dagen da mamma og pappa var i byen. En dag med shopping sammen med mor er ikke helt feil, imo. Da får man ting, nemlig. Også kjøpte vi Sorgenfri, det var dagens gode gjerning.

Nå er det ganske nøyaktig bare 37 timer til jeg og Ingrid er i London! Oh dear, vi kommer til å dø, helt sikkert. Men før vi dør kommer vi til å rote oss bort på flyplassen, bli nekta rom på hostellet, og bli påkjørt av en toetasjes buss, I'm tellin' ya. Neida. Joda. ... Neida. I går var jeg så flink at jeg bestilte billetter til Lion King-musikalen, så vi kommer til å være litt kulturelle. Også skal vi selvsagt opp i den derre London Eye-greia, for ikke å snakke om Madame Tussauds. I tillegg skal jeg nok klare å dra med meg Ingrid til Camden. Vi MÅ dit. Jeg vil kjøpe ting!

Nå får jeg ikke sett Ulrich på ei uke, og jeg kjenner det allerede nå at det kommer til å bli en smule hardt. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal overleve sommeren. Jeg er en klisjé, zomg. Gjev meg styrke!

Er ikke sikkert jeg får blogga før jeg kommer tilbake fra London, så vi (høhø) blogges om ei uke or so. Hade!

7 kommentarer:

Jannicke S sa...

Camden er råkult! Var der på onsdag, og har nå bestemt meg for å flytte dit og bli pønker! ;)

skypus sa...

aaaw, god tur! jeg er så misunneliiiiig.

Linnéa sa...

GOD TUR! du aner ikke hvor mye jeg misunner deg!

julie aida sa...

hahaha spesielt øyenbryna!

Regine sa...

Digg låt. Kjempe kul topp du hadde på deg. Fine bilder. og ikkje minst Heldiggris!! god tur til london ;))

Kristin Vicious sa...

Jannicke: Skal dit på mandag, vi! Blir nok minst like påvirka som deg ;)

Skypus, Linnéa, Regine: Takk! :)

Anonym sa...

oooh lion king-musikal! HELDIG