tirsdag 4. mars 2008

Eg slit.

Hadde et aldri så lite sammenbrudd i dag. Grunnen var at jeg fikk beskjed om å jobbe i kveld og på torsdag, og det har jeg rett og slett ikke tid til. Frustrasjonen over fritidslukeren av en jobb jeg har har bygd seg opp over lang tid, og i dag sa det stopp. Jeg vurderer å slutte... Synes det blir dumt å ikke tjene penger, men pengene er ikke verdt det. Jobben har stressa meg utrolig mye siden i høst, og den har gjort mye med meg. Jeg lar frustrasjonen min gå utover de rundt meg (bl.a. kjæresten), og det hater jeg virkelig. Har lyst til å skaffe meg en litt mindre tidkrevende jobb istedet. I tillegg så trives jeg ikke så altfor godt der, siden visse personer ikke respekterer meg så mye som de burde...

Hva synes dere? Beholde jobben jeg egentlig ikke liker, eller prøve å finne noe annet?
(Jobber på Mega om noen måtte lure)

4 kommentarer:

Henrikke sa...

Jeg har samme forhold til min jobb,og det er hakket før jeg bryter sammen.Et helvetes stress.Det er svært få som gjør en innsats,og de som faktisk gjør en innsats får da dobbelt så mye arbeid.Jeg ville sluttet og søkt en mindre tidkrevende jobb.Tror du får det bedre med det!

KarolineNatalia :] sa...

Du kan jo sjekke markedet da, om det er noe annet der ute som du kunne tenke deg. Evt søke på en annen jobb og si opp den på Mega? Jeg vet hvor ille det er når man er sur og gretten og lar ting gå utover de man egentlig er glad i : /

Sindre sa...

Ja, du veit no at æ støtte dæ da Kristin:)
Synd at Mega ikke klare å oppfør sæ ovenfor ei sånn flink ei som dæ!!

Anonym sa...

Hallo hallo!
Tankene dine angående jobb hørtes veldig fornuftige og gjennomtenkte ut. Gjør det du føler mest for.. Tatt i betraktning skal jo livet bestå av mer enn bare jobbing ;)