mandag 17. mars 2008

Påsk.

Har ikke noe mye å si nå, men tenkte jeg skulle gi fra meg et lite livstegn før jeg drar på påskeferie. Skal først en liten tur til feriehuset som kjærestens familie har, deretter skal jeg på hytta. Er så utrolig deilig å ikke ha noen jobb å tenke på! Har innsett at jeg faktisk ikke har slappa av i det hele tatt på flere måneder, så jeg er utrolig sliten. Gleder meg til å bare ligge og lese, gå på tur, høre på musikk og være med familien. Lenge siden jeg har hatt tid til det.

God påske! Spis masse Kvikk Lunsj og appelsin.

Kristin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Goo påosk!

Sindre sa...

Jepp. Gode påske!
Åsså kjæm du te mæ på lørdag:)

Anonym sa...

God Påske! Kos deg kjempemasse!! :]

KarolineNatalia :] sa...

God påske, slapp av og kos deg <3

Anonym sa...

For en herlig header! :D