mandag 31. mars 2008

A tragic opera in my mind

Ny layout! Det ble litt rart egentlig, og det var et innlegg som på en måte forsvant. Men det er ikke så farlig. Blir kanskje flere endringer etter hvert. Det er lenge siden jeg har blogga nå. Let's get to it...

Påska tilbrakte jeg sånn:

Jeg er så bleik.

I kveld var jeg ute og gikk en tur med The Shins og Sigur Ròs på øret. Skulle virkelig ønske at de to bandene kunne kommet til Hove. Men jeg skal ikke klage, line-upen er veldig bra allerede. Gleder meg skikkelig til Raconteurs, Flogging Molly, Beck, M.I.A, MGMT, Ingrid Olava +++. Blir jo artig med Jay-Z også, selv om jeg ikke er fan i det hele tatt. Men herregud, det blir litt kult å komme hjem og si til alle at jeg har sett Jay'ærn :D. Håper på finfint vær slik at jeg kan gå rundt i fine sommerkjoler og drikke øl og ha det sånn rimelig bra. Hadde vært koselig om jeg tilfeldigvis hadde bumpet borti noen bloggere også. Karoline Natalia skal jo kanskje jobbe der, Line Aurora skal dit, og jeg har vel sett at Henrikke kan tenke seg å dra også. Vi får se :).

Jeg hadde så mye å si før jeg begynte å skrive dette, men det forsvant på en måte. Det får komme etter hvert, tenker jeg. Nå skal jeg lese på biologi, sånn at stoffet sitter skikkelig til prøven på torsdag. Ohyeah.

Snakkes!

5 kommentarer:

Unknown sa...

ser deg der, da! så gæli. :) jeg skal også jobbe, btwzzz. GLEDER MEG!

Kristin Vicious sa...

Dritkult! :D

MagnusQtie sa...

M.I.A. <3

Ingrid Olava <3 Jeg har skrevet om CD'en hennes i min blogg. Les og kommenter hva du synes.

Og husk, nå er våren her. Da får du mer sol og er ikke blek mer ;)

Anonym sa...

Jeg vil også ha (kjempe!!)finfint vær! :]

Kristin Vicious sa...

Du får ta deg en tur til Hove du også da, Magnus ;)