mandag 10. mars 2008

Free.

Nå har jeg sagt opp jobben, og det gikk veldig fint. Fikk tilbud om sommerjobb til og med, og det har jeg tenkt å takke ja til. Hadde min siste dag som ekstrahjelp på lørdag, og jeg koste meg faktisk. Kvelden ble avsluttet med fest hos Signe, som forøvrig bor i Gokk. Uansett, det var en veldig, veldig artig kveld, og jeg poster noen få bilder fra den. Heldigvis ble de tatt i svarthvitt. Må vel også si at bildene kommer fra Karen sitt kamera.


Ellen Marie og meg. Jeg får alltid fine ansiktsuttrykk på bilder. Kjolen min er blå og kommer fra H&M.


Torgeir, Henrik og Signe (vert). Hardcore.


Sverre Tobias og Torgeir leker sossegutter.


Mot slutten av festen blir man alltid sinna. Jeg kan overhode ikke huske at dette bildet ble tatt.


Det ble tatt mange flere bilder, men de skal dere slippe og se. Have a good one.




















3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint at du fant ut av det med jobben tilslutt :)..
Nå tror jeg at jeg skal "bysselalle", rett og slett fordi jeg er trøtt. Ha ha. God Natt! :]

KarolineNatalia :] sa...

Hva var det du jobbet med da? Bra de ikke tok det tungt da og at de var så snille at de tilbød deg sommerjobb :]

Kristin Vicious sa...

Jobbet på Mega, wooo.