lørdag 19. april 2008

Apple

Nå sitter jeg på Torgeirs splitter nye Macbook. Må bare skrive et lite innlegg for å prøve, høhø. Jeg geleeeder meg til min kommer, som forhåpentligvis blir på mandag. Det kommer nok til å bli lite lesing på biologiheldags de nærmeste dagene...

I dag var vi i Namsos på shopping. Er meget fornøyd med innkjøpene. To blomstrete topper, to organiske bomullsgensere, pilotbriller, den derre foundation/pudder-tingen som make up-artister er så glade i, og litt stæsj. Fin dag! Har litt dårlig samvittighet siden jeg og Torgeir ikke drar for å se på lokale band på Rocktokt, men det får så være.

Skal spise hjemmelaget pizza. Snakkes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har sagt det før, men sier det igjen. Heldiggriser! He he :)

Høres ut som du fikk kjøpt deg mye fint i Namsos. Jeg var også på handletur idag, i kystbyen vel og merke.. Hihi :]

Sindre sa...

Ja,må ha litt nytt!
Gleder meg til skole-antrekk-shopping i høst æ:)
Blir bra med ny PC nå vettu:)

Unknown sa...

døh, sindre - (jaaada, det e en "personal computer" men) mac e forts ingen PC, hvis du skjønne....

jaja..

Synd dere ikke var på Rocktokt, det ble meget bra! trist at det var så få som møtte opp, men bandene var utrolig flinke! så, neste år må man nesten ta seg en tur ;)