torsdag 17. april 2008

Brilleslange

Var og tok en synstest i dag. Jeg trenger briller. Er egentlig glad for det, da slipper jeg å dope meg ned på paracet pga dundrende hodepine. Har vært i litt dårlig form den siste uka, og det har hele tida starta med en hodepine. Øynene mine anstrenger seg hele tida, au! Tror jeg har valgt ut brillene jeg skal ha nå, og skal bestille dem i morgen. Regner med at jeg legger ut et bilde når jeg har fått dem...

Har nettopp lest ferdig boka "My War: Killing time in Iraq" av Colby Buzzell. Buzzell var en soldat i Irak, og denne boka omhandler bloggen han skrev mens han var der. Jeg synes boka er helt syk, på en bra måte. Jeg blir så forbanna på USA. Egentlig synes jeg politikk er no' dritt, men akkurat dette med USA og deres oppfatning om at de er verdenspoliti, det irriterer meg grenseløst. Det er selvsagt flere ting innen politikken jeg interesserer meg for, bare så det er sagt. Selv om dere kanskje ikke interesserer dere for politikk, så anbefaler jeg denne boka på det sterkeste. Buzzell skriver på en artig måte, og boka er så absolutt ikke kjedelig å lese. Synes jeg da.

Tenkte egentlig å skrive et lengre innlegg i kveld, men nå er det sent og jeg skal finne senga.
God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra at det ble ei løsning ang. briller, slik at du kanskje bl.a. slipper å ha så mye hodepine..

Jeg synes boka høres interessant ut, jeg.

Ha ei fin helg, Kristin! :]