mandag 28. april 2008

Russetid, hurra!

Har fått mac! Er så innmari mye bedre enn loppekassa av en pc jeg hadde før. Har fått satt meg inn i en god del ting og nå, så jeg sitter ikke og funderer så mye lenger heller. Også har jeg over 6000 sanger på iTunes da, uten at macen er noe tregere. Herlig!

Nå har russetida begynt. På fredag var det russedåp, der vi måtte svare på påstander andre elever hadde sagt om seg selv. Jeg svarte feil, og måtte shotte noe jeg ikke vet hva var. Russenavnet mitt er Lemen, siden jeg visstnok er veldig søt, helt til jeg plutselig stresser og hisser meg noe voldsomt opp. Noe som skjer veldig ofte. Etter dåpen dro vi til Kolvereids utested nummer èn, Dijam (as if...). Det var utrolig artig, og vi møtte til og med på en skotte der. For meg var kvelden en suksess, men for andre var den nok ikke så fin. Sier ikke noe mer om det, høhø.


Et småsjukt bilde av meg og Karen


Meg, Ellen Marie, skotten (David)

Ellen Marie, meg, Ingrid T, Ingrid L

På lørdag dro en liten gjeng til Signe, mens andre dro på Vassendgutane-fest på Ofstad som kostet 300 kr. Ikke faen om jeg gadd å betale så mye for å høre på drittmusikk. Vi hadde det dritkult hos Signe, alle bortsett fra meg og Ingrid bada, og tok dermed en russeknute. Etterpå begynte vi å drikke, og etter hvert som alkoholen påvirka oss ble flere russeknuter tatt, som signering på rumpa og klining med medruss av samme kjønn. Torgeir kjørte rundt på en gressklippertraktor med sigaren (Sorte Mand, lol) stikkende ut av munnviken, rundt og rundt bordet. Til slutt kom noen på at vi skulle gå på kirkegården, noe som var litt uhyggelig. Det var en koselig kveld, og jeg har funnet ut at jeg liker Tequila-fylla. Shotting er artig, pluss at jeg ikke kjenner noe som helst dagen etter :).


Dansing på bordet, resulterte i en diger blå kule på leggen for Anne sin del.

Alt i alt, en dritartig helg!
Kommende fredag skal vi gå 2,3 mil fra Rørvik til Kolvereid, hohoi. På lørdag blir det fest med Sie Gubba, noe som kommer til å bli stort. Musikken synes jeg ikke noe særlig om, men det blir kult læll.

Har fått brillene mine. Bilde kommer senere. Nå skal jeg gjøre lekser.
Snakkes.

(Jeg legger vanligvis ikke ut festbilder, og hvis jeg gjør det sørger jeg alltid for at de ikke er dritflaue for andre enn meg selv. Si ifra om det er noe dere ikke liker, dere det gjelder...)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, russedåpen/kvelden/natta var en suksess! Hehe. Og bedre skal det bli! :]

Unknown sa...

grattis med mac, mac er bare fint, blir aldri treg, eller noe.. har hatt min siden september og har bare måtta restarta den pga at den hengte seg opp to ganger eller noe :)

Gleder emg til vår russedåp! blir moro!
Enig i forhold til vassendagutane, men mulig skal på sie gubba læll, må kanskje møte YNVS-russen også ;)

Anonym sa...

halloen! dritkul blogg, å sher ut te ætt dåkk har hatt ei knallhælg! å du e så HELDIG som itj bi dåli tå tequilla.. eg bi dritdåli, mn d e jo så gått å drekk.. ååh =).. men hælga bi bra, d e eg eni i! åsså må dåkk ha på dåkk shikkeli GOE joggsko (heilljst me ækstra såla), å kjøp massa gnagsårplaster te dan ætterpå! Løkke te, å go tur å go russeti =)

Anonym sa...

Shvarte ta, nå fikk jeg litt av det derre savnerussetidasyndromet. Oh well. Får eg sjåo russekortet ditt daa? Kommer vel ikke hjem før etter 17.mai jeg, men jeg skal be mamma kjøpe russeavisa.

Have fun på Sie Gubba, fnis ;D

Kristin Vicious sa...

Russetid er artig!
Skal legge ut russekortet mitt i neste innlegg eller noe. Og jeg er ikke så veldig begeistra for festmusikken jeg heller, men da kan jeg konsentrere meg om å løpe rundt og prate med folk istedet :D
Feet Punk skal ha en gratiskonsert på fredag, DET må bli bra!

Anonym sa...

"musikken synes jeg ikke noe særlig om..." neiognei:p toljshur!