torsdag 3. april 2008

Untitled

Sånn for å være helt ærlig, så har jeg det ikke kjempefint for tida. Før påske trodde jeg nedstemtheten min kom av stress fra skolearbeid og slikt, og at ferien skulle hjelpe. Og den hjalp - en liten stund. Nå er jeg tilbake på skolen, og jeg føler den samme nedstemtheten. Jeg vet hva det kommer av også, men det skal jeg ikke legge ut om her. I går hadde jeg nok en gang et lite sammenbrudd, jeg er skikkelig sliten psykisk. Har bare lyst til å komme meg bort herfra en liten stund. Gleder meg veldig mye til å flytte til Trondheim til høsten, få nye venner og slikt. Er selvsagt veldig glad for at Ellen Marie og Sindre blir med dit også, og for at Harry-Johan allerede bor der. Det er jo en selvfølge at jeg er glad for at Torgeir blir med, han skal jeg jo flytte sammen med. Men nok om det!

Dataen min har begynt å fuske. Det har den forsåvidt gjort helt siden jeg fikk den for to og et halvt år siden. Alle i klassen leier en sånn en igjennom skolen. Det er en dritt-pc. Nå har jeg lyst på en MacBook. Ellen Marie har en, og den har jeg forelsket meg i. Torgeir har nettopp bestilt en, så det tror jeg jammen at jeg også skal gjøre. MacBook-klubben. Yeah!

MacBook-Kristin.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg sitter på min smellvakre (?) hvite macbook nå, har hatt den siden september -> kjøp mac du, anne tenker også på det :)