søndag 10. mai 2009

Beyotch stole my look!

FY, nå er det lenge siden jeg har blogga. Har rett og slett ikke orka. Er vel egentlig ikke sånn kjempemye som har skjedd. Sindre, Ingrid, Harry-Johan og Ellen Marie har fylt 20, og det gjør meg sinnsykt frustrert. Nå gidder jeg ikke å dra ut på byen her i Trondheim før til høsten, hihi. Også har det skjedd noe veldig fint, men det vil jeg ikke skrive så mye om enda. Nysgjerrige sjeler får spørre meg, så kanskje jeg svarer.

På fredag har jeg første eksamen. Det blir jo... interessant. Språkvitenskap er det mest unødvendige faget jeg noen har vært borti, æsj. Merkelig nok stresser jeg ikke, jeg håper det er et bra tegn. Da slipper jeg i det minste å bli et totalt nervevrak.

I går feira vi bursdagene til Ellen Marie og Harry-Johan her hos oss. Jeg trodde jeg hadde en del bra bilder fra kvelden, men jeg hadde da søren meg ikke det. Da legger jeg rett og slett ut et bilde av geléshottene som Ellen var så flink å lage, wehu.


Sånn ellers synes jeg at alle som har Spotify skal høre denne sangen. For de som ikke har Spotify heter sangen Sentimental av Porcupine Tree. Snille Ulrich tipsa meg om den. Listen :)

Hade.

2 kommentarer:

skypus sa...

hva har skjedd? hva har skjedd? :D

julie aida sa...

hei hei :D