torsdag 28. mai 2009

Mine?

Beautiful Life - Gui Boratto


Nå har jeg fått tingene jeg vant på eBay! Er faktisk fornøyd med alt sammen, så selgerne fikk fin feedback fra meg.

AWWW. Litt cuteness overload til 28 kroner kan da ikke skade. Og ja, jeg har hår på armene.


Jeg liker ikke å ta bilder av meg selv i speilet, men når Ellen Marie ikke er hjemme så må det bare bli sånn... Men kjolen! Er veldig fornøyd med den, selv om den muligens kan syes inn litt. I fix.

I natt drømte jeg at jeg var gravid. Jeg fant det ikke ut før jeg var tre måneder på vei, og jeg visste at det var ei jente. Det hele var veldig virkelig, og morsinstinktet slo virkelig inn. HerreGUD, jeg skal da ikke ha barn enda! CHRIST. Jeg drømmer veldig mye rart for tida. Gief drømmetyder.

Dere får kose dere med eksamen og shit, alle sammen! Nå skal jeg fortsette med å gjøre absolutt ingenting. Livet er hardt, dere.




16 kommentarer:

Ingrid L sa...

Shopaholic :p
Å d e faktisk arti å læssa te æksamen.. hehe, nåja :p

Ingrid L sa...

Shopaholic :p
Å d e faktisk arti å læssa te æksamen.. hehe, nåja :p

Linnéa sa...

klokken! love it. gratulerer med sommerferie, jeg er ikke misunnelig :)

skypus sa...

hihi, så søt kjole! og nååå har jeg også sommerferie, men akkurat nå bryr jeg meg ikke noe om det. wow, først gang i hele mitt liv har jeg ikke hoppet av lykke på dagen jeg endelig har sommerferie.

Kristin Vicious sa...

Ingrid: SPAM! Kanj itj nå fer det, skjønna du :)

Linnéa: Jeg vet, den er veldig søt. Takk, blir vel din tur også :)

Skypus: HÆ? Hvorfor ikke? Do tell!

skypus sa...

eheheh, vel, pga eksamen. jeg er sikkert kjempeglad i morgen, men akkurat i dag er jeg bare deppa og føler meg mislykket. (du skjønner, jeg leverte aldri noen oppgave i dag)

Kristin Vicious sa...

Skypus! Å nei, så leit :(. Men oppgave levert eller ei - du er ikke mislykka!

skypus sa...

hih, takk <3 jeg hadde heldigvis halvveis bestemt meg for å slutte på filmvitenskap, og å jobbe neste år, så nå trenger jeg ikke å lure på hva jeg skal gjøre mer :) likevel litt surt å ta oppgaven på nytt igjen ved en senere anledning, menmen.

Kristin Vicious sa...

Skypus: Ååå, så det er sånn det henger sammen. Men det er bra du vet hva du vil, da, alt føles så mye bedre da :)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=WnALv-nspI0

julie aida sa...

hahah søt klokke!

takk fniz

Regine sa...

Å så søøøt klokke;)))
og kjolen var jo så fin og sommerslig. heheh litt av ein drøm!apropos hår, eg drømte i natt at eg blei spurt om å vokse overflødig hår i ansiktet på ein baby på 4mndr.. som hudpleier og kroppsterapeut e det mykje hårfjerning i jobben med voks, laser og elektrolyse.. men eg var temmelig skeptisk til å fjerne hår på ein baby :P masse rart ein drømmer.

Sindre sa...

Fiine ting, lov å kommentere på min blogg å!
Ellers nyt ferien, jeg skal på et eller annet vis komme meg gjennom statistikk på tirsdag - så har æ å fri :=)

line aurora sa...

så fin en kjole! og, du har akkurat sånn hårfarge som jeg vil ha, men som jeg ikke tør ha fordi jeg ikke kommer til å kle den. MEN du kler den og det er kred!

"Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig." hilsen droemmetydning.com. aha...

Kristin Vicious sa...

Anonym: Hehehehehehe

Julie Aida: Yeah!

Regine: Haha, det var merkelig. Gotta love dreams.

Sindre: Lykke til i morra!

Line Aurora: Åh, takk! Liker hårfargen min jeg også, hihi. Men akkurat nå har jeg stygg ettervekst.
OMG, jeg velger å ikke tro på droemmetydning.com...

Anonym sa...

Ulrikke