onsdag 14. oktober 2009

call my name or walk on by

Don't You (Forget About Me) - Simple Minds


Er det bare jeg som legger på meg 2-3 kg i vann én gang hver måned? JEEZ. Noen som har tips om noe vanndrivende?

Egentlig har jeg ikke så mye spennende å si. Jeg tenker en del på kropp og vekt om dagen, det er plagsomt. Det siste året har jeg lagt på meg en god del, og jeg hater det virkelig. I tiende hadde jeg en mini-spiseforstyrrelse (om jeg kan kalle det dét), og gikk ned over ti kilo på kort tid. Nå har jeg fått på meg nesten ti kilo igjen, og det gjør meg rett og slett deppa. Jeg vil ha tiendeklasse- kroppen min tilbake. Meh, nuff said.

Heldigvis er det bare en liten del av hverdagen min som gjør meg deppa, da. I går hadde jeg en super dag sammen med Lisa, Hilde, Guro og Harry-Johan. På fredag skal jeg på vinkveld hos Tonje med masse herlige jenter. I morgen skal jeg være med Ulrich (han har bursdag på mandag - hurra!), og på lørdag skal jeg på spillkveld hos Ellen Marie. Jeg har egentlig ikke noe som helst å klage over.

Nok emopjatt. Her er noen fine bilder.








weheartit

PS: The Breakfast Club er en genial film. Hence the song above.

10 kommentarer:

Hilde sa...

Takk! :D
Og hvem har vel ikke lagt på seg 10 kilo siden tiende klasse! Og hvem vil vel ikke ha den kroppen tilbake :p Men tenk på alt det du liker bedre med deg selv nå enn ditt tiendekalsse-"jeg", det pleier ihvertfall jeg å gjøre. Bare tanken på det stygge håret, DE stygge øyenbryna, det stygge fregnete usminkede ansiktet mitt osv... og for ikke å snakke om klærne! Det er nok til å glemme at kropeen kanskje har lagt på seg et kilo eller to for mye ;) Helt sant, det funker. Ikke at jeg vet hvordan ditt hår og ansikt og dine klær så ut i tiende klasse da men :p

Anonym sa...

Kristin, du er så fin som du er!
Ikke stress!

Anonym sa...

Tror ikke du skal være misfornøyd med kroppen din for å si det slik ;)

Kanskje det var sunt at du gikk opp 10 kg rett og slett. At kroppen din trengte litt ekstra å gå på.

Benedicte sa...

sånn må du ikke tenke vennen min!!
jeg har gått opp mer enn det, var seriøst anorektisk tynn før haha uten og ha noe problemer, men nå er jeg vel normal+, og mer enn fornøyd til det.!!!

elsket btw bildet m øyet/glitteret og den utrolig søte mopsen<3

Monica Christine sa...

Jeg er sikker på at du veier akkurat det du skal veie! Alle går jo opp i vekt etter tiendeklasse, jeg mener, noe annet ville jo vært usunt! Men jeg skjønner godt at tankene kan vandre av og til, og man kan ønske seg ting man kanskje ikke burde ønske seg, eller som er lite realistisk..

skypus sa...

sært, jeg hadde også "mini-spiseforstyrrelse" i 10. klasse, og jeg viiil sååå haaa den kroppen igjen. dessverre har jeg lagt på meg mer enn ti kilo siden den gang, og jeg føler det er ganske usannsynlig at jeg noen sinne kommer dit igjen. blæ, kropp og vekt opptar stort sett tankene mine til enhver tid, og det gjør meg gaaal.

Regine sa...

Ikkje kjekt å tenke på vekt og sånt nei.. på jobben, eg e jo hud&kroppsterapeut, så har vi ein del figurformende behandlinger.. slankende behandlinger, fy som det virker. eg har ikkje tatt det sjølv, men har ein del klienter som går på kur.. veldig bra produkt og behandlinger, ei som har gått 4 ganger no har gått ned 3cm på kvert lår! vi har forresten vanndrivende kremer og te'r også, masse ein kan få tak i :)

så masse fine bilder du hadde funnet, fin augeskygge på det eine bildet.nice.

Monica Christine sa...

Skulle bare mangle, vakre jenta :)

JULIE AIDA sa...

tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen


TAKK!!!! <33333

Kristin Vicious sa...

Tusen takk for fine ord alle sammen. Det hjelper virkelig, altså. Jeg blir litt småhysterisk innimellom, men det går som regel over.

Dere er fine! :)