søndag 11. oktober 2009

love love is a verb, love is a doing word

Teardrop - Massive Attack


Jeg var på Franz Ferdinand-konsert på fredag. It was awesome. Først spilte Datarock, noe som også var meget kult. Det sto en fyr foran meg som begynte å flørte med meg, og da jeg smilte litt forsiktig tilbake så slapp han meg farsken foran seg. Vips, så sto jeg fremst. FREMST, midt foran. HerreGUD. Etterpå fikk jeg høre at jeg hadde vært på storskjermen flere ganger. Jeg så nok pretty damn retarded ut, men jaja. Noen som vet om de legger ut slike konsertfilmer? Evt hvor de blir lagt ut? Hadde vært kult med et par screenshots av meg, syngende og headbangende fremst på konsert. Ohyes. I motsetning til mange andre så var jeg lydig og prøvde ikke å ta bilder. Derfor stjal jeg et bilde fra Adressa i stedet.

"Bartebyyy!" sa Alex Kapranos og viste fram barten sin mens han drakk Dahls.

I går skulle jeg egentlig på T-vors og kle meg ut som trollmann, men jeg endte opp med å ditche dem og dra på vors med tre andre venninner og Harry-Johan i stedet. Jeg ser Lisa, Guro og Hilde så altfor sjeldent for tida, så klart at jeg måtte prioritere dem. Det ble en veldig fin kveld, og jeg håper det blir noe av taco-daten vår!

Min kjære svigermor har tydeligvis fått med seg at jeg er over gjennomsnittet glad i løver, så nå har jeg fått en løverefleks av henne. Den skal bli brukt, I promise! Og ja, jeg er usminket (og har vått hår) på bildet. Jeg gidder ikke å sminke meg for ett bilde - forfengelig er jeg ikke.


Og dere - nå har jeg hele NI prenumeranter på bloglovin! Oioioi! Jeg fikk to til på bare et par dager, ikke verst altså. Nå er jeg nesten toppblogger.

8 kommentarer:

Hilde sa...

Bra valg å vorse med oss i stedenfor! :D Det må selvfølgelig bli noe av taco-daten, og du må ta med Grease!

Unknown sa...

Det lønner seg å være lita og blond på konsert vettu :) Og, vi må ikke glemme sushiplanen heller! :)

skypus sa...

du er fiiin uten sminke! heldige.

Burgerjesus sa...

Teardrop er fantastisk!

Anonym sa...

Jeg skulle veldig gjerne vært på FF konserten, men det fikk jeg jo ikke, buhu. Misunner deg : )

Regine sa...

Ka skal du med sminke?du e så pen uten at du trenger det ikkje!

Søt løverefleks:D

sv: heheh, vannskrekk eg og, desto bedre trening, svømmer som om eg skulle hatt ein hai bak meg :D

Kristin Vicious sa...

Hilde: Å, det var så koselig :D

Elisabeth: Indeed haha. Har selvsagt ikke glemt sushiplanen :)

Skypus: webcam-bilder skjuler en del da, haha

Ams: I know!

Karoline Natalia: Det kommer vel flere sjanser :)

Regine: Aw, takk!
Skulle vel fått gjort noe med den vannskrekken min, men jeg gidder ikke :p

Hilde sa...

Hei igjen! :D Nå syns jeg du må skrive et nytt innlegg snart! :p
Har forrsten fått meg weheartit nå http://weheartit.com/potato, og bloggen er heller ikke tom lenger ;)