onsdag 21. oktober 2009

I wanna do real bad things with you

Bad Things - Jace Everett


HERREGUD. Nå har jeg fått et nytt innfall. Jeg skal alltid få rare innfall og gjøre meg selv rarere enn det jeg allerede er. Det er ikke nok at jeg skal ta hele TO tatoveringer i neste uke, liksom. Nå har jeg lyst på en sidecut. Dere vet, barbere bort litt hår. Fine Lene har en sånn en (eller hadde? Eller kanskje det ikke er en sidecut?). Sorri Lene, måtte stjele et bilde fra bloggen din.


SÅH! Hva tror dere? Jeg setter stor pris på dype tanker og meninger.

So long, kids.

9 kommentarer:

Hilde sa...

Det ville jeg aaaaldrig ha gjort! :o Men om du vil så sier jeg kjør på, hva er vel livet om man ikke tar sjanser! Det er jo tross alt kun snakk om hår når alt kommer til alt :p Og du vil jo ha LITT hår igjen da, er jo bare ene siden som skal bort, du klarer sikker å gjemme det om du vil :p

Hilde sa...

Sv: taaakk du! sjøl! :D

Lene sa...

Æhæ! Se svar på bloggen min (:

Ella sa...

Jeg syns sidecuts kan være sykt kult på noen, hun kledde det! Men jeg hadde aldri turd det selv. Jeg tør desverre ikke si noe, i tilfelle du gjør det KUN fordi jeg sier ja. For det gjør du jo sikkert. Tenk på det i to måneder, og om du fremdeles vil, do it!

skypus sa...

jeg tror, som sagt, at du hadde kledd sidecut :D du er kul, og kule folk kler det! hihi. forresten, så du meg på busstoppet der jeg bor eller i byen? :p

Hilde sa...

No har æ begynt å strikk skjerf! :p

Kristin Vicious sa...

Potet: Ja, det er jo bare hår :p
Jeg har også begynt å strikke skjerf!

Ella: Jeg har veldig lyst til å prøve det. Det er jo bare hår, liksom. Får se hva jeg gjør :)

Cecilie: Awww, takk! Hihi. I byen ja ;)

Ida & Karen ;) sa...

Do it, men da må du ha ræstn kort å, sånn som Robyn!

Anonym sa...

Spør Ulrich hva han syns om sidecuts, la han avgjøre