onsdag 7. oktober 2009

Sjø

La Femme D'Argent - Air


JAAA! I dag kjøpte jeg verdens tøffeste veske på Fretex Unika. Har vært på utkikk etter en sånn ei god stund nå, og i dag fant jeg en i svart. Bare se, den er TØFF. Åh, jeg elsker den.



Ida som studerer sosiologi sammen med meg tipset meg om en dritgod te, mangote fra Kremmerhuset. Drikk og nyt, sier jeg bare.


SÅ fornøyd er jeg i dag:


I går var det Jay-Z-konsert her i Trondheim. Jeg hadde billett, men solgte den i siste liten. MEN, på fredag skal jeg på Franz Ferdinand-konsert der Datarock er support, geleeeder meg. Noen andre som skal?

Peace out.

10 kommentarer:

skypus sa...

kuuuul veske! og jeg skal prøve ut teen :)

Lene sa...

Åmnåm, mangote. Jeg skal ikke på Franz Ferdinand, jeg skal HJEM :D Men har sett FF to ganger før, så det går bra. Skal du på Gåte?

Kristin Vicious sa...

Cecilie: you do that!

Lene: Åh, er de bra live? Har litt lyst på Gåte også, men har ikke kjøpt billett enda. Skal du?

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...

De er DRITBRA live. Skikkelig gøy å danse til :D Jeg skal på Gåte ja :)

Kristin Vicious sa...

Lene: Kult! Nå gleder jeg meg enda mer :D
Må vel dra på Gåte jeg også, solgte jo Jay-Z-billetten (what was I THINKING?) så jeg sier at jeg har råd til det.

Trude K sa...

Fin veske! :) Jeg kan skjønne at du er fornøyd i dag, ja! Kos deg på konsert da! :)

Ella sa...

Så gøy med Franz Ferdinand! Kos deg!:D

Christine Tallulah sa...

jeg elsker te og har drukket mangote i flere år nå, det er sååååå godt.
du er ekstremt søt. gleder meg til vi skal på Blink!!!!

Kristin Vicious sa...

Trude og Ella: Oh I did :)

Christine: Er litt treig jeg, sjø :)
Haha aww, takk! Gleder meg noe vanvittig jeg også!