søndag 4. oktober 2009

I want to talk to you, all of you

All The Young Dudes - Mott The Hoople


Herregud. Nå har jeg blitt voksen. På lørdag var jeg i byen en tur og småshoppa litt. Ikke klær, ikke sko - men PUTEVAR. Jeg har nemlig funnet ut at jeg skal kjøpe inn ting til jeg får ei leilighet en dag, slik at jeg ikke trenger å "hasteshoppe" senere. Ble litt inspirert da jeg var på besøk hos vakre Tonje - finere og mer gjennomført stil når det gjelder interiør skal man lete lenge etter. Hun har samlet på småting de siste årene, og det har jeg også planer om å begynne med. En dag skal jeg ha ei fin leilighet i en romantisk/smågotisk/rockabilly-stil. Jeg skal selvsagt ha en lysekrone også. Så det sjø.


Nå som jeg er så godt i gang, viser jeg likesågodt et par-tre andre ting jeg har fått i det siste også. Bikerjakke (TOFFÆNG!), heklet skjerf, og en mariusgenser som mamma egentlig strikket til storebroren min. Den var for liten til han, så da fikk jeg den. Er sånn fin og baggy på meg. Nå har jeg to mariusgensere, wehu. Har også kjøpt meg disse bootsene. Luv it.


Jeg bare MÅ vise dere Simba-bamsen jeg kjøpte i London. Tror ikke jeg har vist den fram før. Fin! Jeg er jo Simba-fan #1 lzm, skal jo ta tatovering og greier og greier.


Sånn ellers så kjenner jeg at jeg begynner å bli mektig irritert på the internets og visse autoriteter. Her om dagen benket jeg meg foran mac'en og begynte å se de nyeste episodene av Grey's Anatomy og Private Practice på youtube. Jeg ser fire av fem deler av begge episodene, men klarer faen meg ikke å finne de siste delene. Er det bare jeg som er dum og ikke klarer å finne alle delene, eller har disse autoritetene blitt pripne og teite? Ser meg nesten nødt til å gjøre det O Store Ulovlige og laste ned episoder igjen. Gah.

BTW, jeg har enda et bevis på at jeg har blitt voksen. I dag vasket jeg leiligheta, jeg moppet til og med gulvene og vasket doen! Bare drit i det faktum at jeg har utsatt oppgaven noen dager. Nå er det gjort.

Er det forresten noen som i det hele tatt hører på sangene jeg plasserer øverst i innleggene? De er nemlig verdt en gjennomlytting.

Tudelu!

3 kommentarer:

Lene sa...

Eey, barske innkjøp! Særlig putetrekkene. Fnis, neida. Men: DRITTØFFE sko. Og jakke! Ligner på min ^^

Jeg hører som regel på sangene :)

Ella sa...

Jeg hørte ikke sangen, men det er fordi jeg har på CD!

Så flink du er som kjøper putevar! Jeg ELSKER å kjøpe ting til leiligheten, syns det er noe av det gøyeste å kjøpe!

Kristin Vicious sa...

Lene: Håh, putetrekkene er nok akkurat din stil kan jeg tenke meg. Fniiis. I know, tøffe sko, tøff jakke :)

Ella: Ah, fin sang ja?
Det er først i det siste at jeg har begynt å kjøpe inn sånne ting, men jeg liker det!