tirsdag 22. januar 2008

Boo ya

Han der ække sånn som deg
Fort deg bort og ta han
Det er like godt som sex
Å banke en stakkars faen

Er det ikke deilig å ha noen å hate
Føles det ikke godt å ha noen å hate
Er det ikke herlig å slå dem flate
Er det ikke deilig å ha noen å hate

... Var på treningssenteret i kveld, og hørte på denne sangen - "Noen å hate" av Raga Rockers da jeg sprang på tredemølla. Får et lite energikick av den altså. Det er noen sanger som har den virkningen på meg, og de er jeg avhengig av når jeg trener. Ellers gidder jeg ikke.
Gosang sjø!

Nå sitter jeg og drikker en kopp med grønn te med noe sånn appelsingreier i. Det er ikke så godt. Men det er visst sunt. Tror ikke jeg klarer å få ned hele koppen. Men nå er ikke jeg en så veldig stor fan av te heller, klarer bare ikke å like det ordentlig. Kaffe ftw.

Nå har jeg og Torgeir søkt på studentleiligheter i Trondheim, siden vi har tenkt oss dit til høsten. Spennende saker, dette. Er sinnsykt glad for at jeg skal bo sammen med Torgeir, vet ikke om jeg hadde klart tanken på å bo alene eller sammen med en gjeng rotete sosekopper (jeg er en rotete sosekopp selv, og èn er nok). Hvis Torgeir må i militæret... ja, da blir jeg veldig sint. Og da bør Forsvaret og militæret og Garden og alt annet våpenpikkpakk passe seg. Jeg kan finne ut at jeg vil være litt slem.

Har lagt til en god del linker på noen av bloggene jeg titter innom. Forhåpentligvis blir jeg linket tilbake etter hvert, men tviler på at jeg blir det siden bloggen min er litt kjedeligere enn alle de andre. :)

God natt, godtfolk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heii, eg bærre plåppa tilfeldigvis innjpå sia di, igjennom sia te Trude :) My spennjanes du skriv ;D

Stå på videre :)

Klæm fra Mona Beate