mandag 28. januar 2008

Sko fra San Diego

Overskrifta rimte, ikke sant?
I dag kom skoene jeg kjøpte på ebay! Den første reaksjonen min var at jeg ble utrolig nervøs. Hadde vært utrolig surt om de ikke hadde passet... Men det gjorde de! De var ikke brukt en gang, og de kom pent innpakket i en Dieselskoeske. Jeg ble så glad atte.



Føttene mine ser misfostra ut på bildet, beklager. Men skoene er fine :).

I går var jeg på skitur sammen med Ellen Marie og Ingrid. Flinke som vi er på ski, så brukte vi bare en halvtime eller noe sånt på å gå fra grustaket til postkassa ved skihytta. Noe som vanligvis tar ti minutter eller et kvarter. Woot. Senere på kvelden var vi på kino og så "Bee Movie". Den var dritdårlig, det var nok en grunn til at vi var de eldste der, bortsett fra voksne som var med ungene sine.

Nå skal jeg legge meg. Jeg prøver å komme meg i seng litt tidlig hver kveld, men det ender alltid opp med at jeg ligger våken til ett. Crap.

G'night!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Næ, så stilig! :)
Den eneste (he he) pakken jeg går og venter på er en H&M-pakke - og jeg håper at den dukker opp snart! :P

Kristin Vicious sa...

Aiai, kult! :)

Henrikke sa...

Tøffe sko,fra San Diego!Skjønner ikke Ebay jeg ;p

KarolineNatalia :] sa...

Oi, det gikk jo veldig fort da :O Fine var de også, gratulerer :]

Kristin Vicious sa...

Jeg skjønner egentlig ikke ebay jeg heller... Nettopp derfor ble det litt kluss og stress da jeg bestilte skoene :P

Takk takk! :)

Unknown sa...

fine de var! eller søte. nei, fine! det er litt typisk sko og klær fra ebay å passe perfekt. alle tinga jeg har kjøpt derifra har iallfall vært helt nøyaktig min størrelse. :D jeg venter på nerdewayfarers fra ebay. hihi.

Anonym sa...

de var fine,søte,kule.