søndag 27. januar 2008

Smågodtsmågodtsmågodt

Jeg har kjøpt et par klesplagg idag, og nå skal jeg følge andres eksempel og vise bilder av dem. Cause I'm cool like that.


Lang cardigan fra Only
Tunika fra Sisters Point
Armbånd fra Pieces

Gleder meg til å bruke cardiganen på skolen, siden det er så inni helvetes kaldt der. Jeg falt for tunikaen med det samme jeg så den, tror den blir veldig fin med knallrøde strømpebukser til. Armbåndet var satt ned fra 120 kr til 20 kr, selvsagt måtte jeg kjøpe det! På det siste bildet kan dere også se tatoveringa som jeg fikk den 15. november. Den er så fin atte <333.

I dag har jeg for en gangs skyld hatt tid til å gå meg en tur på Bakkan (sentrum i Kolvereid), siden jeg ikke begynte på jobb før klokken tre. Det var nokså koselig å jobbe sammen med Silje idag, vi endte opp med å bruke mesteparten av tida til å prate skit sammen, siden det ikke var spesielt travelt. Vi er de kuleste kassadamene COOP Mega noen gang vil få. Oh yeah.

Har kost meg med smågodt i hele dag; synes jeg har fortjent det siden jeg har vært så flink å trene tre ganger denne uka + at jeg skal trene i morgen. Man må jo spise på seg kaloriene man trener av seg :).

Nå skal jeg høre på Katatonia og lese bok. Leser den siste boka i trilogien "The Black Magician Trilogy". En trilogi jeg anbefaler alle som liker fantasy å lese. Den er skrevet av en australier (Trudi Canavan), selvsagt må den være bra.

I'm out.

9 kommentarer:

Anonym sa...

God Morgen, God Morgen! I dag starter jeg dagen med å legge inn en kommentar på bloggen din. He he :) Fine innkjøp! Cardiganen blir nok herlig å varme seg i, for det er jo som sagt iskaldt på skolen (klasserommet). - Og forresten, hvem trenger igloer når vi kan tilby dem klasserommet vårt? :p

M sa...

Fine kjøp :)

Kristin Vicious sa...

Du har så rett, så rett Trude. Dessverre :P

Takk Mari :)

Anonym sa...

Aw, søt tunika! Og tatoveringa er døvvtöff.

KarolineNatalia :] sa...

Herlig cardigen og armbånd! Kjolen var også veldig søt egentlig :] Håper jeg får jobb på Hove, så skal jeg holde utkikk etter deg ;D

Unknown sa...

hei, jeg fant faktisk bloggen din på bloggen til sindre, såå jeg legger igjen en liten kommentar jeg :)

Unknown sa...

fant den likevel jeg, hehe "skills" :p

Unknown sa...

åh, tatoveringa! ælska deinn da. :) når jeg blir stor skal jeg skaffe meg ei hvit tatovering. eller pacman ved siden av navlen.

silje sa...

Ah, liker tatoveringa:)