søndag 20. januar 2008

eBay!

I dag gjorde jeg mitt første kjøp på eBay. Det tok ca. 20 minutter fra jeg så skoene og til jeg kjøpte dem. Det gikk fortere enn jeg hadde trodd. Skummelt. Det som var litt teit, var at jeg ble litt lurt. Vel, egentlig ikke, jeg burde kanskje ha sjekket hvor mye det koster å få noe tilsendt fra California. Ble litt dyrere enn jeg trodde det kom til å bli først, men er godt fornøyd med kjøpet likevel, jeg. Et par dritkule pumps fra Diesel til 400 kr :) (inkl. portoen).


***

Er blitt bra igjen fra omgangssjuka nå. Det var ikke så langvarig, men ser for meg at matlysten min ikke kommer til å være på topp den neste uka. Jeg skal i hvertfall ikke spise noen som helst form for kebab! Æsj. I går måtte jeg forresten ringe sjefen min kl halv åtte på morgenen og si at jeg ikke kunne komme på jobb. Han hadde fridag, og han sov nok da jeg ringte. Det var litt småskummelt, hihi.

Jeg gleder meg til i morgen. Heldags i norsk, wohoo! Det eneste positive med det er at vi slipper gym i de to siste timene. Jeg liker ikke gym. Gymlærerne er nazi.

Skal lese ressurshefte som forberedelse til i morgen.
Snakkes.

5 kommentarer:

Christine Tallulah sa...

så du hadde kommentert i bloggen min, jeg svarte der men kan jo svare her og :)
jeg har aldri sagt at jeg er flau over å like Blink 182. det er antakeligvis det bandet som jeg har likt lengst ved siden av No Doubt og Red Hot Chili Peppers. jeg kommer aldri til å glemme Adams song som var den første sangen jeg lærte meg på gitar. jeg elsker fortsatt Blink og bruker fortsatt sangene deres som terapi :)

Anonym sa...

Ah, heldiggris! Jeg vil også handle på Ebay, men motet har på en eller annen bisarr måte svikta de gangene jeg har tenkt tanken, he he..

- Jeg kan forresten si meg helt enig i påstanden om gymlærerne, ingen overdrivelse det der nei.. He he..

Kristin Vicious sa...

Herregud, du skulle sett meg da jeg satt og skulle gjøre ferdig handelen. Torgeir satt sammen med meg, og jeg bare satt der og smilte og var så glad atte, og han bare "HÆ?". Også oppdaga vi hvor dyrt det egentlig ble... hehe. Har fått meg en lærepenge; sjekk alltid hvor selgeren bor :)

Anonym sa...

Det tipset (lærepengen) skal jeg huske på å ta med meg videre, teh he.. I morgen er vi ferdig tidlig på skolen igjen! Herlig! :)

KarolineNatalia :] sa...

Heldige deg! Det er så mye fint på ebay : )