lørdag 19. januar 2008

Oioioi...

Jeg er syk - igjen! Denne gangen er det omgangssjuka som har angrepet meg, så nå ligger jeg på sofaen og tør ikke røre meg. Hvis jeg rører meg, blir jeg kvalm, og da vet dere hva som må gjøres... Huff.

Var ute en tur sammen med Ingrid L., Ingrid T. og Ellen Marie i går kveld. Det er så altfor sjeldent vi møtes nå for tida, før var vi sammen omtrent hver dag. Vi møter hverandre på skolen, that's it. Jeg liker ikke måten skolen tar fra oss all fritida på; det er jo alltid noe å gjøre. Jeg blir så utrolig lei! Før jul hadde vi en sinnsykt travel periode, med prøver og innleveringer hele tida. Hvis vi må gjennom en sånn periode igjen... da dør jeg. Helt sant.

Har begynt å lese en god del blogger i det siste, sånne jenter som legger ut bilder av antrekkene sine og slikt. Det er egentlig ganske gøy, får en god del tips fra dem. Jeg fant disse bloggene ved en ren tilfeldighet, og det artige er at Trude har lest dem siden i sommer. Coincidence! Bloggen min blir nok ganske kjedelig i forhold til deres, men det får bare være. Jeg er ikke så hypp på å legge ut masse bilder av meg selv i ulike antrekk, hehe.

Er alene hjemme nå, det er ganske stusslig når man er syk. Mamma og pappa er hos Hanne og Børge, men Torgeir er ute på tur sammen med Emil. Håper noen kommer hjem snart, jeg gidder ikke å gå og ordne et glass Cola selv... :)

I går opprettet jeg en konto på ebay. Håper på å finne noen godsaker der etter hvert, er artig å ha gamle, brukte (dog ikke møllspiste) klær. Skal dra med meg Ellen Marie og Ingrid L. på Fretex når vi drar til Trondheim i vinterferien. Hvem vet, kanskje vi finner noe? Gleder meg veldig til vinterferien, blir koselig å bo hos Harry-Johan noen dager. Blir koselig å svi av noen penger i byen, også. Får lønn den 22. januar, og de pengene skal spares. Yeah!

Skal legge meg nedpå litt nå, og vente på at noen kommer og kan ordne et glass Cola til meg.

Ciao!

Ingen kommentarer: