onsdag 9. januar 2008

Fashionistaaa

Nå har jeg vært syk i tre dager, men jeg tror nok at jeg blir frisk nå. I morgen har vi fri fra skolen siden de som har tysk skal ha heldags (hah!). Dvs, jeg får bare èn skoledag denne uka. Deretter bærer det rett til Åre på russe-kickoff. Ei helg med festing med russ fra hele fylket - nice!

Må innrømme at jeg egentlig ikke har så mye imot å bli syk og få være hjemme fra skolen. Jeg blir jo aldri syk. ALDRI. Jeg er helt sikker på at jeg bare har tre dager fravær pga sykdom i året, uansett hva Torgeir sier. Men jeg har da fått gjort en fornuftig ting mens jeg har vært hjemme; i dag så jeg filmen
Tatt av kvinnen, som en del av særemnet mitt i norsk. Så flink jeg har vært.

En annen ting jeg har gjort disse dagene, er å se på klær. Du leste riktig,
klær. Jeg har ikke akkurat vært den som har vært overly obsessed av klær og sånt de siste par årene, men dette har av en eller annen grunn forandret seg gradvis siden Torgeir og jeg ble sammen. Omg, I'm going girly. De siste årene har jeg vært veldig opptatt av at klærne mine skulle være rocka, men dette er liksom ikke fullt så viktig lenger. Faktisk, så har jeg begynt å få inspirasjon fra kjendiser jeg synes kler seg fint (f.eks. Olsen-tvillingene (!), Ashlee Simpson (nå og da), Sienna Miller og jentene i den fantastiske tv-serien Gossip Girl. Kan ikke si at jeg er så veldig stor fan av disse jentene, men de har ganske kule klær, heh) og moter, rett og slett. Jeg tror kanskje at jeg begynner å fornye stilen min. Stilen jeg vil ha er en som er basert på den rocka, punkete stilen, men som har innslag av mer feminine elementer og ting som kanskje er mote. Dermed vil jeg ikke se ut som ei som følger trender slavisk, og samtidig vil jeg være tro mot rocken. Oh yeah. Det blir spennende å se om jeg får til dette. Jeg har så vidt begynt med å ta over mammas gamle skinnjakke (som er dritkul!) og med å kjøpe knallrød leppestift og en lipliner som matcher, hehe.



Ovenfor er et eksempel på en kjole Blake Lively brukte i en episode av Gossip Girl. Dritkul.

That's it for now.
Kristin

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg må også bare innrømme det at å være hjemme fra skolen grunnet sykdom, ikke er så verst. Tvert imot.. He he :). I morgen har jeg planer om å gå til anskaffelse av en rød leppestift selv :). Håper forresten jeg finner en del andre ting også i Namsos som kan være til nytte, teh he :D.