onsdag 28. januar 2009

And I'll take my clothes off and it will be shameless, 'cause everyone knows that's how you get famous

Nå har jeg akkurat vaska badet. Er det noe jeg absolutt ikke liker, så er det å vaske. Og rydde. Alt som har med husarbeid å gjøre, egentlig. Huff, jeg er ei elendig husmor. Kjenner jeg har mest lyst til å grave meg ned i pledd og puter når jeg tenker på den digre oppvasken som venter meg... Så, nå sitter jeg her og nyser. Jeg nyser alltid etter å ha holdt på med en eller annen form for husarbeid. Jeg velger å tro at jeg er allergisk mot selve arbeidet, men noe sier meg at det kan ha noe med støv å gjøre. Bah.

Siden noen kanskje kan synes at det er interessant, så legger jeg ut noen bilder av ting jeg har kjøpt meg i det siste. Kristin goes moteblogger. Neida.

Kjole fra Gina Tricot. Glidelåsen er på baksida, da.

Veske som egentlig kosta 279 kr, men som jeg betalte 74,50 kr for. Og to fat kjøpt på Fretex.

Tihi undertøy. Og ei diger t-skjorte, jeg elsker oversized. Og mintgrønt. Og blonder.

To jeanstights fra Vero Moda, og tights med glidelås fra H&M.

Sko fra Bianco. Vanligvis liker jeg høyere hæler når jeg først skal ha hæler, men disse falt jeg for.

En sånn god, gammeldags, norsk anorakk! Kjøpt på Fretex, 229 kr.

Jeg har sikkert kjøpt noe mer som jeg har glemt nå, men det er da ikke så viktig. I morgen skal jeg til frisøren, så da kommer jeg til å svi av enda litt mer penger. Det er altfor dyrt å gå til frisør, synes jeg. Men nå skal jeg slutte å bable og komme meg i seng.

Hadet på badet.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine kjøp, Kristin! Tightsa var rett og slett herlige! :D

Anonym sa...

Jeg hater også å gjøre husmorarbeid.. Samboeren min klager hele tiden, men jeg skal prøve å bli flinkere. Huff.

Kristin Vicious sa...

Trude: Tightsa er himmelen for folk som hater å gå i dongeribukser :D

Reidun Beate: Samboeren min klager han også, får så dårlig samvittighet. Men så blir jeg litt irritert også da vettu, hehe.

Anonym sa...

superfin kjole:)

Anonym sa...

jeg er litt sint for at det er så dyrt å gå til frisøren, fordi jeg eeeelsker det. å gå til frisøren, altså. også er det enda teitere at frisørene ikke tjener noe særlig mye, til tross for at det er så dyrt. bah

Anonym sa...

å så masse fint du har kjøpt, elsker sånne poster.heheh.

kjempefin kjole, elsker gina tricot. kul detalj med den glidelåsen.
dei røde skoa var hotte. og eg DIGGER fretex-anorakken. eg fant ein sånn heime i kjelleren i fjor, litt for stor..but i love it. ingenting e finare enn dei gammaldagse skiklea!

Føler du deg bedre i dag?håper det!

Anonym sa...

Jæævlig kul anorakk. Akkurat sånn en anorakk skal være.

Argh, du har vært hos frisøren, jeg har brukt 800kr på to vaksiner. ;D ;D :|

Kristin Vicious sa...

Anonym: Takk, må si meg enig der. Hehe.

Skypus: Hvis du skal klippe deg her i Trondheim, må du gå på Ruby bak Trondheim Torg. Vet egentlig ikke om de er spesielt billige, men de er flinke!

Regine: Ja vet, de anorakkene er skikkelig koselige. Min er litt for stor den også, men det gjør da ikke noe.
Er frisk som en fisk nå ;)

Lene: Sånn er det når du skal til Afrika ;). Men ja, bedre å bruke 1050 kr hos frisøren enn 800 på to vaksiner, lzm.

Anonym sa...

Har du tænkt på æt vess du gjer husarbeid litt oftar så bi det itj like my støv, å minjer nysing. Smart tanke fra meg her ja ;)

Kristin Vicious sa...

Ingrid: Det va vel egentlig nå sånt eg prøvd å hint fram te. Sånn fer å værra litt ekkel mot meg sjøl :p

Anonym sa...

jeg har så lyst på en sånn jakke! du har ikke lyst å selge den? :D
mvh. Emilie Gundersen
emser_girl@hotmail.com