onsdag 21. januar 2009

Flightless Bird, American Mouth

Nå har jeg akkurat gjort noe jeg synes er litt... spennende. Jeg har registrert meg hos et sånt castingbyrå, WOW. Det er jo ikke noe stort egentlig, men jeg synes det er skummelt likevel, jeg. Nå må jeg til frisøren og fikse på håret mitt, og så skal Torgeir få ta et par portrettbilder av meg for å ha på profilen min. Etter det er det bare å håpe på å bli ringt opp. Jeg legger vekt på håpe på, for det skal veldig mye til for at akkurat jeg blir kontaktet. Hadde vært utrolig kult å få være med i filmer eller noe (for det er skuespiller jeg kunne tenkt meg å prøve meg som). Nå kan jeg i det minste si at jeg har gjort et aldri så lite forsøk. Oh dear.

Siden jeg så filmen har jeg vært fullstendig hekta på Twilight-soundtracket. Hele greia. Jeg er ekstra hekta på Go All The Way (Into The Twilight), en skikkelig gladsang. Denne er også veldig fin. Og denne. Fine soundtracket.

Vil fortsatt ha tips om butikker og sånt i London (innlegget under). Jeg har ikke fått noen tips. Det er for dårlig, ass. Jeg vil til London NÅ, as in i morgen. Har hørt rykter om at Pattiboi is in town. Tihi.


Cya cupcakes <333

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, det var ett søtt bilde av dere to turtelduer! ;D

Sv: Takk, Kristin!
Hihi, jeg hadde det på følelsen at du var opptatt den helga, ja. Men dersom du ikke reiser til London da, så må vi treffes.. ;D

(Jeg og Ingrid har sånn btw planlagt en Trondheimstur til, når det lir mot vår og varmere temperaturer. Da skal vi i hvertfall treffes! ;) )

Anonym sa...

Så fint bilde - elsker piercingen din. du kler den så godt! og elsker hårfargen din og misunner dine blonde lokker.. savner å være blond!!

Håper du får ein fin torsdag!

Anonym sa...

sånt skjer når jeg får seriøse spørsmål

Anonym sa...

Wow Kristin! du e så tøff:)
-Inga

Anonym sa...

Lykke til!
Jeg må si jeg misunner hårfargen din, og for et nydelig bilde.

Anonym sa...

btw; jeg glemte helt å fortelle deg at de vonde forelesningssetene er i d2(hvor jeg tilfeldigvis har ALLE forelesningene mine..). med andre ord var ikke gjettingen din så dårlig ;p

Anonym sa...

SV: Jeg blir så glad, så glad dersom vi får anledning til å treffes i Tr.heim da :]