tirsdag 13. januar 2009

"And so the lion fell in love with the lamb"

Okidok. Jeg leser rundt omkring at folk hater det når bloggere ikke oppdaterer minst én gang hver dag. Sånn er ikke jeg. Jeg skriver når jeg føler for å skrive, og vil ikke gjøre det hver dag bare fordi jeg føler at jeg må. Da tror jeg blogging plutselig blir en smule kjedelig. Jeg synes det er morsomt å skrive, bare det skjer frivillig. Bare så det er sagt, lzm.

Nå er jeg tilbake i Trondheim. Det er faktisk ganske deilig, selv om det er fint å være hjemme på Kolvereid. Etter en måned med familiekos blir til og med en hjemmekjær person som meg litt smålei. Hadde semesterets første forelesning i dag, og koste meg. Det er virkelig godt å komme i gang igjen. Har til og med vært på treningssenteret, wow! Har forresten fått igjen alle karakterene mine, og dere får vite dem selv om det muligens er uinteressant: Global Engelsk - B, Exfac - D, Språkferdighet - B, Drama og lyrikk - A (!). Jeg er fornøyd.

Jeg har begynt på den tredje Twilight-boka nå, jeg er så hekta at det er skummelt. I kveld var jeg og så Twilight på kino - for andre gang... Siden Jannicke jobber på kinoen kan hun og en venn få billetter gratis, og det måtte jo utnyttes. Robert Pattinson er så utrolig fiiin, giiih. Det er vel ikke forbudt å ha en kjendiscrush selv om man har kjæreste? Jeg synes det er helt greit, jeg. BITE ME lolol.

Sånn bare for å slenge med et bilde. Meg før juleballet i tiende.

Kjendiscrush-Kristin.

8 kommentarer:

Anonym sa...

hadde du første forelesning I DAG? urettferdig, altså. jeg begynte forrige tirsdag, jeg! :( pluss at du fikk juleferie tidligere enn meg, buhu.

Anonym sa...

(jeg mente så klart I GÅR..)

Anonym sa...

haha... Kristin som brunette:P d kan eg ikke husk... du kledd d da;)
HuG Ingj!

Anonym sa...

søt du var på bildet!! nice dress.

ja, eg blogger av og til fleire ganger ein dag, og så har ein pause på 3 dager..

håper du får ein fin kveld:)

(ps. takk for koselig kommentar!)

Anonym sa...

Hallo! Æ sitt å snoke, fin blogg :D
Så skull æ bare si at d e bilde av din store kjærlighet i Her&Nå :p

Hilde sa...

Jeg hater vanligvis når folk oppdaterer sjelden, men på grunn av at jeg ikke har internett, får jeg jo ikke oppdatert noe særlig selv :p How ironic.

Søt du var da. What a babe :D

Anonym sa...

meh, ofte når folk blogger hver dag blir det så kjeeeedelig blogging. jeg synes man skal blogge når man vil :D (og om det er hver dag, så er jo detok)

Kristin Vicious sa...

Inga: Jonei, har vorri brunette et par gång :p

Hilde: Thank U! Men gidd ikke kjøp Her&Nå pga et lite bilde, hihi.

Hilde Granum: Jeg er litt sånn jeg også, blir småfrustrert når folk ikke oppdaterer. Men samtidig skjønner jeg dem innmari godt, hehe.

Vutaire: e9!