mandag 26. januar 2009

Pics

I helga bodde Ellen Marie hos meg og Torgeir. På fredagskvelden skulle vi egentlig på Urørt-finale, men siden vi var så treige ble det ikke noe av. Vi gikk på Bunnpris og kjøpte godteri i stedet, vi. Jentekveld! På lørdag var vi på shopping. Kondomeriet er en skummel butikk. På kvelden var vi på Klubben på Samfundet og dansa. Ja, jeg dansa. Vi ble kjent med et par spanjoler som absolutt skulle be oss på spansk middag. Om det blir noe av, vet jeg ikke. Hehe. Utrolig nok har jeg ikke bilder fra helga (bommert!). Men på søndag fikk jeg masse gamle bilder av Ellen Marie. Jeg må selvsagt vise noen få her på bloggen. Det er mange flere bilder, så det kan godt hende at jeg viser flere framover. Når jeg ikke gidder å ta nye bilder, liksom.

Lars, Ingrid og meg. Luringen.

Sindreboi!

Ja, jeg hadde rødt hår. Det var dritartig.

Harry-Johan fant en trehjulssykkel i søppelcontaineren utafor
gamleheimen på Kolvereid. Den fikk han.

Et gammelt bilde som Ellen Marie har scanna. Tror det er fra 1995, siden vi var
6 år den sommeren (tror jeg). Regner med dere skjønner hvem som er meg.

Har forresten kjøpt meg ganske mye i det siste. Det kan hende jeg viser det fram senere, men gidder ikke akkurat nå. I tillegg har jeg ei utfordring på lur, den går ut på å vise fram mine yndlingsduppeditter som er å finne på badet. Gled dere. Eh.

Kosemose

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja jeg vet! :P
- Åhw, nå gleder jeg meg kjempemasse til turen! ;D
Shopping og kaffe/mat - ikke sant? Tihi!

Det er så gøy å se på gamle bilder! Søte! =)

Anonym sa...

=)

Unknown sa...

Det bildet der er så vilt beskrivende av Sindre :)

Kos med gamle bilder da :D Du var tøff tøff med rødt hår :)

Anonym sa...

fine bilder, du kledde faktisk rødt hår ganske godt!! alt kler den smukke veit du :)

Håper du får ein fin kveld!

Anonym sa...

Hoho, d va no nån supre bilda du hadda lagt ut ja! Hmm, e d itj da eg kan sei æt du itj spord meg om å få lægg ut av meg? (6)
Må no ta oss jentekveld osv når eg kjæm te byn ijæn å om ei vækka :)

Kristin Vicious sa...

Trude: Det blir koselig, vettu :)

Elisabeth: Haha, I know! Sindregutten vårres.
Joa, det var artig å ha rødt hår. Men det var ikke like artig da jeg skulle farge det tilbake, hehe.

Regine: Thank you! Hihi.

Ingrid: Jatjsantj! Meh, legg ut bilda av deg uansett eg. Og sjølsagt ska vi ha jentekveld når du kjæm tebake, gler meg allerede :)

Anonym sa...

Så fin du var med rødt hår! :)
Men du er nok enda finere på håret nå! Digger forresten headeren! :D

Anonym sa...

sv: du har en heldig bror. Og ja, jeg vet jeg er heldig som har en kjæreste som baker kake. Trodde det ikke før jeg så det ;)

Naw, søte bilder. Vis frem hva du har kjøpt! :)

Anonym sa...

hehe,takk:)
har du planer for dagen då?
eg e heime fra skulen idag, ikkje heilt i form.. ligger og ser på tv. håper du får ein finfin onsdag =)