lørdag 17. januar 2009

"Hvor godt kjenner du egentlig deg selv før noen har bedt deg om å drepe?"

De siste par månedene har jeg hatt en tørkeperiode når det gjelder shopping av klær, men i dag fant jeg endelig en kjole. Den er mye finere i virkeligheten. Og jeg er bleik. I want it that way.


I morgen drar Torgeir til Oppdal og blir der til torsdag. Jeg gruer meg litt, siden jeg er innmari husredd. Sindre har lovet meg å passe på meg disse dagene, jeg trenger det. Torgeir og jeg har en veldig rolig lørdagskveld, med taco og Harry Potter. I tillegg har jeg testa ut denne Ben & Jerry's-isen, siden jeg har lest så mye om den. Steiki, den var god! Den kommer likevel ikke til å bli kjøpt ofte, siden det koster 54 kr for 450 gram is.

Tittelen på innlegget leste jeg en eller annen plass på dagbladet.no. Det satte seg liksom litt fast, så jeg bare måtte bruke det. Interessant spørsmål, itj santj?
Også vil jeg at alle skal se denne videoen. Mulig dere har sett den før, men den er dritartig.

Gretjom svettjom, snakkes!

10 kommentarer:

Sindre sa...

Bare å ringe, så kommer jeg vettu^^

Anonym sa...

så fin kjole! søøt. dessuten er bleke mennesker fine :) syns bleke mennesker er penere en de som tar solarium flere dager i uka, i hvert fall. det er bare lov til å være solbrun på sommern, om man gjør det på NATURLIG vis.

Anonym sa...

NYDELIG kjole!

sv: naww, jeg er enig, hun er kjempesøt, som en liten teddybjørn. Hun er av rasen Lhasa Apso :)

Renate sa...

Jeg vil smake den isen men den selges ikke her :(

Anonym sa...

haha, elskbar video! og elskbar kjole og! :)

-Kathrine-

Anonym sa...

Sir mæ enig i den isen, amen!

Hippie, hippie - milkshake sa...

lett å bli avhengig av den isen...
fin kjole og..

Anonym sa...

oh, kjempefin kjole, den satt så bra på deg! :)

aldri smakt den isen eg, men hører den e god - tåler ikkje melk, derfor eg ikkje har smakt den.

håper du får ein herlig søndag:)

Anonym sa...

du var jammen fin. hih.

Anonym sa...

Finfin kjole, Kristin! ;D

Love it!