mandag 19. januar 2009

But my thoughts you can't decode

I går var jeg på kino. Jeg så Twilight - for tredje gang. Er det på tide å bli litt småflau? Men nå blir det ikke flere ganger, altså, nå skal jeg vente til den kommer ut på DVD. Jeg kjenner det begynner å koke litt inni meg hver gang jeg hører noen si at de ikke vil se filmen på pur trass. En vampyrfilm må jo bare være så TEIT, lissom. Se filmen før dere dømmer, pliiis. De fleste sier nok noe annet etter å ha sett Robert Pattinson... Obsession material indeed.

Det er kanskje verdt å nevne at jeg fikk et aldri så lite panikkanfall i går. Jeg fant ut at jeg ikke hadde kjøpt den siste Twilight-boka. Det eneste positive var at jeg fikk gjort litt skolearbeid i stedet. Boka ble kjøpt i dag, så det ser mørkt ut når det gjelder alt som har med skolearbeid å gjøre de neste par dagene.

Som sagt så har jeg hatt en slags tørkeperiode når det gjelder klær og sånt i det siste. I dag fikk jeg endelig shoppa litt. Jeg kunne ha lagt ut noen bilder, men Torgeir tok med seg kameraet mitt til Oppdal. Uansett, kjøpte meg bl.a. sånne jeanstights på Vero Moda. Jeg hater egentlig dongeribukser, så jeanstightsen var perfekt. Ser akkurat ut som skinnyjeans, men er likevel behagelig å ha på. Lykke! Også fikk jeg kjøpt meg en sånn rød, tradisjonell anorakk med pelskant på hetta. 229 kr, Fretex - dobbeltlykke! Kjøpte litt andre småting også, men gidder ikke å ramse opp alt. Er nok ikke så morsomt å lese heller. Heh.

Slenger med et par bilder så dere skal få noe å se på. Det første er fra Kroatia, jeg likte de buskene der. Det andre bildet er av marsvinet mitt, Ludde. Tror ikke jeg har lagt ut bilde av ham før. Er'n ikke søt? Lille hårdotten.



Forresten, er det noen som har peiling på når vårklærne kommer for fullt i butikkene? Jeg må nemlig si ifra til mamma og søstra mi, som skal komme på besøk når den tid kommer. Også vil jeg ha forslag på ting å gjøre i London! Alt fra butikker til typiske turistopplevelser. Jeg skal nemlig dra med meg Sindre dit i den forelesningsfrie uka vår, mhm.

xoxo
Shopaholic-Kristin

lissom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har heller aldri smakt chai latte. og jeg vedder for at det er bare sukker, for chai te er bare sukker. for ole tvang meg til å smake på det for det var liksom "SÅÅÅ GODT DA, PRØV DEN!!!"

vi er qle

Anonym sa...

hahah, sorry mac! hehe.. så bak da vel, kos deg og ikkje tenk på at det e usunt. det e sunt å kose seg og veit du :)
heheh,hadde ikkje planer om å flytte til trondheim,men når du seier det,kanskje det.. :D

ja sant det såg lekkert ut? eg fikk vatn i munnen av å sitte å lese i det bladet i går.

Oh.Skal du til London? heldig du e !!! eg har aldri vært der, så eg hakje så masse tips desverre.

Sindre sa...

Yeey! Bra du har fiksa dæ nye kleia, vart jo fin jo:=)
Vi har det artig herre uka vi!
London...kan jo bli:P

Anonym sa...

Søte bilder!
- og du er litt av en heldiggris som skal til London.. ;D

Æ tenkt æ skoillj nevn ætt vi ska te Trondheim/Rørøs i februar - (e invitert me tå arrbi shu) - deinnj 20-22 februar ferr å værra heilt eksakt. Har planer om å værra på shopping i by'n heile lørdan æ å ho Ingrid, åsså tenkt æ ætt æ skoillj høyr kess planer du har da? Kanshi du har vinterferi tå nokko slag å e heim på Kolvereid ferr ailltj æ veit.. Tenkt bære æ skoillj sei ifrå læll, æ! :]

Kristin Vicious sa...

Julie Aida: Oh yeah.

Regine: Bare så du vet det, så spiste jeg masse smågodt i går, så jeg har ikke noe problem med at jeg ikke klarer å kose meg :p. Kosing er... kos.
Synes Trondheim høres ut som en bra plan, jeg, kjempefin by å bo i!
Jeg har veldig lyst til å dra til London, men vi har liksom ikke bestemt oss helt ennå. Men det SKAL bli! Hihi.

Sindre: London... SKA bli :)

Trude: Jeg håper det blir Londontur i hvert fall ;)
Det -kan- hende jeg er i London akkurat da, hvis jeg får det som jeg vil. Men hvis ikke må vi møtes, tror ikke jeg skal hjem til Kolvereid i "vinterferien" min :)