onsdag 13. mai 2009

cheeka cheeka yeah!

Jeg har bestemt meg for å prøve og blogge hver dag fremover. Eller, stort sett hver dag. Jeg sitter jo bare hjemme og "leser" uansett. I natt klokka 1 fikk jeg eksamensnerver. Jeg kommer faen ikke til å klare språkvitenskapseksamen, hater det faget. Gruer meg til å sitte der i fire timer og være fortvila over at jeg ikke skjønner noe. Btw, jeg pleier alltid å være pessimistisk før sånne ting, for da kan ikke ting bli verre i det minste.

Når jeg blir spurt om hva jeg er flink til så sliter jeg alltid litt med å svare. Ikke fordi jeg har så dårlig selvtillitt at jeg ikke klarer å si positive ting om meg selv, for det har jeg ikke, men fordi det faktisk ikke er noe jeg er spesielt flink til. Jeg er bare gjennomsnittlig god i det meste (eller dårligere), aldri dritgod. MEN! Jeg er dritgod til å lage kaffe. Det er riktignok ikke en heksekunst å lage kaffe i trakter, men det målestyret er søren meg ikke barebare. Forholdet mellom kaffe og vann må være perfekt. Nå vet jeg ikke hva andre folk synes om kaffen jeg lager siden jeg nesten er den eneste av vennene mine som drikker kaffe, men jeg mener jeg er et jævla kaffeorakel.

YEAH!

Har forresten glemt å vise fram iPoden min. Tror jeg. Fikk den til jul av mor og far, den er lilla og fin. Det aller beste med den er inngraveringa på baksida. Alle som har hørt "The Rock Show" av blink-182 vet hva det er snakk om.

Det var selvsagt jeg som bestilte den...

Back to being boring, see ya!

9 kommentarer:

JULIE AIDA sa...

takk søda.

DRITKUL IPOD. hvor stor er den, jeg vil også ha sånn fargerik :((( jeg har hatt min 30GB-ipod i snart 2 år tror jeg, den har inngravert "Kewle Jewlie - iEat, iFart, iSleep, iPod" bak. alle syns jeg er så ekkel, jeg er jo bare realistisk. im a friggin human being too!

Kristin Vicious sa...

Julie Aida: 16 gb :) elsker'n. Liker inngaveringa di!

julie aida sa...

oouh. hehhehehe takk :DDD--DDD

skypus sa...

jeg er heller ikke spesielt flink til noe som helst, ikke engang til å lage kaffe! i'm hopeless :p

Regine sa...

Dritkul ipod med tekst bakpå,fin gave:) eg har ein knallrosa uten inngravering.

Kult at du skal blogge nesten kver dag framover då!! Lykke til med lesinga, eg skal snart sette meg ned eg og.. eksamen i mårra. blæ.

Ingvild sa...

Lykke til med blogging hver dag, og enda mer: lykke til med lesing til eksamen og selve eksamen. Det er slitsomt med eksamenstid, men desto bedre når sommeren kommer. :)

Ingvild sa...

Lykke til med blogging hver dag, og enda mer: lykke til med lesing til eksamen og selve eksamen. Det er slitsomt med eksamenstid, men desto bedre når sommeren kommer. :)

Kristin Vicious sa...

Skypus: Nåneidu, én ting er sikkert - du er veldig flink til å få kjedelige ting til å høres kjempefint ut med måten du skriver på!

Regine: Takk takk! Lykke til du også :)

Ingvild: Tusen takk! Tror sommeren blir enda litt bedre når man har hatt eksamen først, hehe.

skypus sa...

ålreit, det eneste jeg er bittelitt flink til er å skrive, men det avhenger av så fryktelig mye, fordi noen ganger klarer jeg ikke å skrive én setning engang. før skrev jeg masse historier og fortellinger, men nå er det nesten to år siden sist :(