onsdag 27. mai 2009

I don't write my stuff anymore I just kick it from my head you know what I'm sayin? I can do that.

Seventeen Years - Ratatat


Jeg er FRIII! Jeg har fullført mitt første år på universitetet, og jeg tror faktisk at jeg får ståkarakter i alle fag. Selv om jeg sa at jeg skulle begynne å lese lenge før siste eksamen så jeg slapp skippertak, så ble det sånn likevel. Skippertak, altså. Jeg satt oppe til halv fire i natt, sov i to timer, for så å stå opp og sitte i et eksamenslokale i seks timer. Det var hardt, altså. Men det gikk. Baillhardt. Da jeg var ferdig dro jeg på en bokhandel og kjøpte meg fem bøker, deriblant to chick-lits. Endelig kan jeg lese noe jeg virkelig har lyst til å lese.

Nå har jeg sommerferie. Det har sikkert ikke dere. Jeg har sommerferie. Suck on that!

På kvelden møtte jeg Lisa, Guro, Tonje og Hilde på Mormors. Jeg drakk øl, og det var godt. Velfortjent også, vil jeg si. I dag ble det faktisk tatt litt bilder, og her er et lite utvalg:

Meg og Lisa. Og øl, selvsagt.

Tonje og Guro. Se, så fine!

Guro, Hilde og meg.

Hilde. Hun skal bo i Paris i sommer, hun har nemlig fransk kjæreste. Er ikke det romantisk så vet ikke jeg.

Guro tok bilde akkurat i det jeg sa "hæ" elns. Sånt blir det fine bilder av.

I løpet av de siste 39 timene har jeg sovet i to av dem. Noe sier meg at jeg bør legge meg. Som Ulrich så fint sa det, jeg "kommer til å flippe".

Gnight!

7 kommentarer:

skypus sa...

jeg har sommerferie om to dager! iiiih, men om jeg får ståkarakter i alle fag er en heeeelt annen sak. gratulerer med vel overstått eksamen :)

Ingrid L sa...

Trøng altså itj å værra slæm mot oss som har æksamen om ei vækka. :p men i forhold te deg så kjæm vel eg te å sovva fleir tim, bære for å ha oinnskyldning te å itj læssa meir. ;)

Lene sa...

Gratulerer med ferdighet! Jeg er også snart ferdig, wohoo omg som jeg gleder meg.

June sa...

Gratulerer! :-D Mormors ja. Har ikke vært der selv enda, men kjæresten min var visst mye der under fadderuka.. Ukene.. :-b

Regine sa...

Ooh. MISUNNER deg virkelig ferien, men UNNER deg også ferie ;) Du har jo jobba masse, håper alle eksamenene har gått bra!! Kos deg no:)) kul rutete skjorte du har på bilda, fine bilder!

Kristin Vicious sa...

Skypus: Iiih! Nåja, du gjør det nok kjempebra. Takk! :)

Ingrid: Eg e da itj slem, ka e det du snakka om? :)

Lene: Takk! Ferie ruuuler.

June: Takk! Å herregud, du MÅ komme deg dit asap. Det er så koselig der! Og det koster bare 36 kr for en halvliter, wooo.

Regine: Hehehe, takk! Jeg storkoser meg, jeg, og snart blir det din tur også :). Skjorta er velbrukt, har kommet til det punktet hvor til og med guttevennene mine kjenner den igjen, høhø.

Hilde sa...

Heei! Jøss her va det jo bilde av mæ også jo! Og jo vi har det sååå romantisk att :p haha
jeje