torsdag 21. mai 2009

G.L.O.R.I.A

Midnight Juggernauts - Into The Galaxy



Nå har jeg blitt farlig hekta på eBay. I natt tok jeg helt av, det er da så mye man kan finne. Hell, jeg kjøpte meg ei jævla Hello Kitty-klokke!


I tillegg kjøpte jeg meg et smykke, og om en halvtimes tid skal jeg by på enda et smykke. Jeg bruker taktikk skjønner dere - jeg byr noen sekunder før budrunden er slutt, da er jeg garantert å vinne til billigst mulig pris. Lurt? JA.

Om ikke så altfor lenge skal jeg møte Ingrid T. igjen, har ikke sett henne på lenge siden hun har gått på folkehøgskole i år. Det blir kos - egentlig skulle jeg vel ha venta med å skrive dette innlegget så jeg kanskje hadde hatt noen bilder å vise. Sånn ble det ikke. Litt senere kommer Ulrich også. Fin dag, fin dag.

Hej to the då.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jeg forstår ingen ting av eBay jeg :-b

Mella sa...

Så søt hello kitty klokke! :)

Kristin Vicious sa...

Sandra: Det gjorde ikke jeg heller i begynnelsen ;)

Mella: I know, hehe!