fredag 22. mai 2009

Poppeloppe

Gorillaz - Feel Good Inc.



Klokka er seks, og jeg har fremdeles ikke åpnet Civilization-bøkene mine. Jeg er en fryktelig disiplinert og strukturert student, om jeg må si det selv. Nå sitter jeg og sutter på en kaffekopp siden jeg er stuptrøyttj, og når jeg har våkna litt til skal jeg lese. Jeg lover.

I går var vi jentene på marinen og møtte Ingrid T. Veldig koselig å se henne igjen, og hun spanderte sjokoladeboller på oss! Gotta love Ingrid.

Ellen Marie

Ingrid T. og Ingrid L., for en gjensynsglede!

Meg og Ingrid T.

Det ser ut til at jeg får fri fra jobben 16.- 18. juli, så da skal jeg på Molde Jazzfestival. Drar sammen med Ulrich, selvfølgelig. Jeg blir 20 den 17. juli, så da blir det nok ei slags feiring. Gleda meg som ein ongi! En annen ting jeg gleder meg til er den 29. mai når Ulrich er ferdig med eksamen. Da får vi åtte hele dager sammen uten eksamensbajs før jeg drar til London. Loveleh!

Men NÅ. Nå er det British and American Civilization som gjelder. Kos dåkk i kveill, onga!


6 kommentarer:

caroline sa...

digger den sangen!

Christine Tallulah sa...

jeg skal også på jazzen :D
har du vært der før?
digger forresten sangen. Og, blinklinken du ga meg.

Kristin Vicious sa...

Caroline: Jeg vet, den er kul.

Christine: Nope, har ikke vært der, men jeg gleder meg :)

Anonym sa...

ååååå.... Ingrid<3<3

Mor sa...

Naboen vår sier koppeloppe. Hun er 100 år og tunghørt. Du får kanskje se henne i jazzen.
Velkommen!

Kristin Vicious sa...

Inga: Jaaa ^^

Mor: Håper virkelig jeg får høre folk si poppeloppe (evt koppeloppe)! Takk, gleder meg :)