mandag 25. mai 2009

I har en sånn derrno ting, som i kan gjør sånn herrno med. I e fra Molde i skjønne du, da kan i gjøre sånn derrno der.

Zombie - The Cranberries



Jeg kom meg ut i finværet i går, HALLELUJA! Jeg pakka likesågodt med meg British Civilization-boka mi og tok bussen opp til Steinan. Ikke nok med det - jeg tok også med meg de to engangsgrillene og mat. Jeg fikk møte noen av vennene til Ulrich, skikkelig artig gjeng. Jeg stortrivdes, selv om jeg følte meg som en liten outsider innimellom - jeg går på Dragvoll, de går på Gløshaugen. Hippiestudent vs BergansGortex-nerd, liksom. Utrolig nok tok jeg ikke noen bilder. Synd fer dåkk!

I morgen har jeg altså min siste eksamen. Jeg gruer meg. Jeg har nemlig ikke lest så veldig mye, og må komme meg gjennom mesteparten av pensum i dag... Jeg føler jeg lever litt opp til det hippiestudent-stempelet, altså. Men så trenger jeg ikke noe mer enn minste ståkarakter heller da, og det skal jeg nok klare. Om 26 timer er jeg FRI! Da skal jeg løpe til en bokhandel og kjøpe masse chick lit-bøker og annet stæsj, jeg har jo ikke lest noe annet enn pensum siden jul (bortsett fra Twilight-bøkene... ehem). Det blir så deilig, kan ikke få sagt det nok.

Nå er det fullt fokus på eksamen. Eller sånn halvveis, i det minste.
Wish me luck!

BTW: Dette her er faen meg helt forkastelig. Jeg skjønner virkelig ikke at noe sånt skal gå an i 2009. Eg bli provosert!

5 kommentarer:

skypus sa...

masse, masse lykke til på eksamen i morgen! du er heeeldig. jeg hadde gitt mye for å ha en vanlig skoleeksamen, altså.

Lene sa...

HALLELUJA for grillings! Wåh, kanskje jeg også blir hippiestudent til høsten. Be afraid.

Christine Tallulah sa...

LYKKE TIL!
du er herlig, gleder meg masse til jazzen nå :D

Anonym sa...

har du hat anorexia? hvordan kom du deg ut av det?

Kristin Vicious sa...

Skypus: Ja, det er sikkert mye bedre enn hjemmeeksamen. Hvis det er det du har :) Og takk sånn på etterskudd, hehe.

Lene: HALLELUUUJA! Å, skal du opp på Dragvoll?

Christine: Det gjør jeg óg! :D

Anonym: Nei, jeg ble stoppa rett før det utvikla seg til det.