lørdag 16. mai 2009

Dæven, du lukta solkræm!

Jeg tok så gæli balletak på eksamen! Den var ganske enkel, og jeg gikk etter to timer (den varte egentlig i fire timer). Jeg synes det gikk bra, men det vil jo vise seg om dét er sant når resultatet kommer. Oh well. Etterpå dro jeg til Ingrid, og vi fikk bestilt oss boplass i London. Hadde problemer med å finne noe som var ledig, men til slutt fant vi et nokså billig hostell i Soho. Jeg har egentlig ikke peiling på hva som er sentralt og ikke, men jeg tror vi er ganske heldige med beliggenheten. Det blir jo... spennende å dele do og dusj med fremmede i 5 dager. Det herre bi bra!

Jeg og Ulrich så Coraline på kino i går. Artig film, synes til og med den var litt skummel til tider. Elsker sånne animasjonsfilmer! Dere kan se traileren her. Etter filmen dro vi hjem til meg og laget mat, og bare pjatta. Hadde en skikkelig fin dag i går, selv om det var en eksamensdag. Jeg er kvalmende glad for tida!

Det er fint vær i Trondheim nå, og det må selvsagt utnyttes. I dag møtte jeg Ingrid og Harry-Johan i byen, spiste softis og satt på marinen. Det eneste som mangla var en grill, litt mat og noen øl. Og litt flere fine folk, selvfølgelig.

Harry-Johan og Ingrid.

Jeg ser tard ut, som vanlig. Poenget er at vi hadde det ganske fint.

Gikk i shorts for første gang i år. Herlige saker. Solfaktor 40 er selvsagt et must.

Mens alle andre er på Lerkendal og ser Rosenborg-Molde og drikker seg fulle etterpå, skal jeg sitte her alene og se Melodi Grand Prix (eller ikke...). I morgen blir den første 17. mai på noen år der jeg ikke er redusert. Skål for den!

Tuddeluuu.

EDIT: blink-182 har spilt live for første gang på over fire år! ÅÅÅ, jeg blir så glad! Jeg skal tatovere 182 samtidig som jeg tatoverer Simba, jeg SKAL.



GÅSEHUD!

4 kommentarer:

Thale sa...

men kristin, jeg skal jo tatovere simba :P ;)

skypus sa...

jeg er litt småtrist. i år har jeg ikke feiret 17. mai for første gang i hele mitt liv, og i går festet jeg natt til 17. for første gang i hele mitt liv. ugh, aldri mer!

June sa...

SV: Takk! :-D Ja, stemmer det ja! Så deg jeg også skjønner du, men det er så rart det der synes jeg, når jeg ser folk jeg har snakket litt med på nettet, men ikke møtt på ordenlig. Jeg tror jo selv at jeg "kjenner" dem, fordi jeg har sett bilder av dem og alt det der, men sånn er det jo ikke. :-b Såh, jeg visste liksom ikke om jeg skulle si hei, eller noe sånt. Også tenkte jeg at jeg ikke skulle være så jævlig innbilsk, for selv om jeg kjente igjen deg så var det jo ikke sikkert du kjente igjen meg! Haha, så innviklet altså. :-b

Kristin Vicious sa...

Thale: Da er vi to! ;)

Skypus: Da vet du hva du skal gjøre neste år :)

June: Haha, så artig! Jeg var brennsikker på at det var deg, men jeg turte ikke gå bort. Hadde lyst til å gratulere deg med dagen. Koselig at du kjente igjen meg også, da :)