søndag 17. mai 2009

This world's an ugly place, but you're so beautiful to me

17. mai yo! Gratulerer med dagen, alle sammen. Håper dere har hatt en like fin dag som meg. Først kjørte jeg karusell (!) med Sindre og Kenneth, så møtte jeg Ingrid og Harry-Johan. Senere kom Ulrich også, iiih. Toget i Trondheim er noe helt annet enn toget på Kolvereid. Her har nesten hver forening i toget et slags underholdningsinnslag, ble helt satt ut jeg. Morsomme saker. Under toget så jeg June, men jeg turte ikke å gå bort til henne. Hun kjente igjen meg også, koselig! Utrolig nok har jeg ikke spist is i dag. I know, det er en synd. Det har seg sånn at på sånne dager har jeg ikke lyst på det som er vanlig å spise. I morgen har jeg sikkert veldig lyst på is. Jeg bare vet det.

Ingrid, Harry-Johan og meg.

Ulrich og meg, sukk!

Da jeg kom hjem bød jeg på en kjole på ebay, og jeg fikk den! Den er tøff altså. Skikkelig rockabilly, sånn som jeg liker det. Hvis den ikke passer blir jeg lei meg. Det beste av alt er at det kosta meg 178 kr inkludert frakt. Sånne kjoler koster fort 800 kr i Norge. Seee!


Nå skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig. Som å lese litt til prosaeksamen. Snakkes.

9 kommentarer:

Trude K sa...

Høres ut som du har hatt en fin 17. mai i dag! Finfint! :)

Tøff kjole, Kristin! :-)

Linnéa sa...

fint slips....

Sindre sa...

Nå er det nesten for mye å kommentere - bra med innlegg, Kristin!!

Fin kjole, bra med Marinen!
Du fikk jo sett grand prix - der vi vann, og det e jo fin erstatning for akohol!

Og super 17. mai - gratulere!

Kristin Vicious sa...

Trude: Hadde det kjempefint. Håper du hadde det bra du også :)

Linnéa: Indeed ;)

Sindre: Du må henge med, vettu!

Ingrid L sa...

Naice bilde av oss ja :p
Va heeilt anjerledes feiring enj på Kolvre ja, men greitj å ha opplevd feiring her i byn å ;)
kjoli ja Kittin... :p Va no søt da :p

julie aida sa...

awww kjedelig :(((

June sa...

Toget i Trondheim er noe annet enn toget på Mausund, som jeg kommer fra også, høhø. Kanskje ikke så rart, ettersom det er circa 250 innbyggere der. Kultursjokk! :-D Hihi.

Den kjolen var superfin, eBay er en fin ting! :-D

Mor sa...

Pent par!
Vælkomminj i den gale familien!

Kristin Vicious sa...

Ingrid: I know!

June: Oi, det er jo enda verre enn Kolvereid det!
ebay kan rett og slett være litt skummelt innimellom. Man finner alltid noe om man bare begynner å se litt :p

Mor: Takk takk! Får se om det blir en liten tur til Molde i løpet av sommeren :)