tirsdag 12. mai 2009

In Norway, you see, we rape after dinner...

BAH, språkvitenskap er kjedelig. Hvis noen har lyst til å ta eksamen for meg er det bare å si ifra. Siden jeg har lest språkvitenskap dag ut og dag inn i det siste, har jeg hørt mye på Spotify. Det som er veldig merkelig er at de tre siste dagene har det vært NULL reklame. Nada! Aner ikke hvorfor, jeg har jo ikke kjøpt Premium. Har hørt at alle andre får dritmye reklame for tida, så reklamen jeg egentlig skulle ha fått har nok blitt fordelt på alle andre. Helt greit for meg.

Sånn ser pulten min ut nå. Ryddig student.

Noe som muntrer meg litt opp nå når jeg sitter hjemme og leser er fiskene til Ellen Marie. De heter Odin og Oliver. Jeg alltid syntes at fisker har vært ganske kjedelige, men disse to har sjel! Hver gang jeg står på kjøkkenet, eh, "svever" de og ser på meg og lager sånne boblelyder. Jeg tror de er sultne. Søte fiskene.

Odin og Oliver \0/

Siden både jeg og Ulrich har heftige eksamensperioder nå så har vi ikke tid til å se hverandre så mye. Er ferdig om ca to uker, da skal vi se Coraline på kino og grille. Det har jeg bestemt. Geleeeder meg! Anyhoo, back to lesinga. Elskr språkvitenskap <3<3<3

Baj.

6 kommentarer:

skypus sa...

coraline er fiiin! ihi, jeg så den rett etter at jeg hadde levert eksamensoppgaven min, så det var en fin "feiring". hihi :D

Linnéa sa...

oi......u kidding?

Trude K sa...

Gratulerer med kjæreste, Kristin! Så koselig å høre atte! :-)

Lykke til på alt av eksamener! :)

Kristin Vicious sa...

Skypus: Jeg gleder meg skikkelig til å se den! Elsker sånne mørke animasjonsfilmer :)

Linnéa: Nope

Trude: Takk takk :)

skypus sa...

ja, og enda bedre at den er regissert av han som regisserte the nightmare before christmas :D og at boken den er basert på er skrevet av han som har skrevet stardust og mirrormask!

Anonym sa...

Spotify Premium har ikke reklame, bare gratisversjonen