onsdag 20. mai 2009

Like electric sparks in my heart


White Lies - E.S.T



DA var jeg ferdig med to av tre eksamener. Jeg tok likesågodt balletak på denne også, jeg. Syntes jeg var ganske flink da jeg skrev om Free Indirect Discourse, altså. YEAH! Siste eksamen er på tirsdag, og den skal jeg begynne å lese til i dag. Skippertak er ikke kult.

Den derre shoppingstoppen min... Den gikk rather dårlig. Kjøpte meg to par sko i dag, jeg sier at det er belønning til meg selv siden jeg har vært så utrolig "flink" i det siste.

Kjøpt på H&M. Ser ut som noe Cassie i Skins kunne hatt synes jeg.

Sandaler fra Bianco. Disse har jeg sikla etter ei stund, og i dag kjøpte jeg dem.

Nå er øynene mine tørre som sandpapir. Jeg har det med å ikke sove så mye natta før eksamen, i natt sov jeg i mindre enn fire timer. Dupp!

Snakkes muffinsene mine <3<3<3

8 kommentarer:

Regine sa...

Grattis med 2 overståtte eksamener!! Eg tok min 4 i dag og har 3 igjen.. nærmer seg slutten, gleder meg til alt e over.

Herlig låt,
og eg ELSKER sandalene fra Bianco!!

Trude K sa...

Åh, sandalene fra Bianco var heite!

skypus sa...

gratulerer med to overståtte eksamener! :) kjenner igjen det der med å sove lite før eksamen/innlevering. hittil har jeg døgnet hver natt før innlevering, bah.

Hilde sa...

Stilige sko!

Ingrid L sa...

Kæm som introdusert deg te den sangen? ^^
Haha, du va jo usekker på derre skon fra H&M sist vi va å kika jo :p

Kristin Vicious sa...

Regine: Ja, det blir nok kjempegodt! Og ja, elsker sandalene :)

Trude: Mhm! :D

Skypus: Thanks! Ja det der er skikkelig barlåt. Har gått rundt og vært helt zombie i hele dag.

Hilde: Takk :)

Ingrid: Det va du det! Og tusen takk for det ^^
Ja, men eg bestæmt meg for å kjøp dæm læll, hehe.

Anonym sa...

skippertak ruler 8) lykke til på neste eksamen også daaa

Kristin Vicious sa...

Lisa: Takk! :D