torsdag 14. mai 2009

I need ooh la la la la

Jeg har vært på trøsteshopping. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe noe før Londonturen, men den planen gikk altså i vasken. Sånn er det når H&M er i samme bygning som matbutikken...

Kjøpte meg bl.a. en ny topp. Den er gammelrosa/beige. Jeg har virkelig skifta stil de siste par årene. På videregående var jeg den pønkær'n æss, og gikk for det meste i svart. Piercingene mine er rester etter den perioden. Nå har jeg blitt litt mer jentete, og jeg elsker å blande søtt og rocka. Jeg velger å tro at det er et tegn på at jeg har funnet meg selv eller no' sånt. Dællan døtte, det er fint å være litt dyp på en torsdag. Kjøpte meg litt annet småpjusk også, men det gidder jeg ikke å vise fram. This is not a moteblogg.

I morgen har jeg eksamen. Eksamen fra helvete. I går holdt jeg på å frike ut, i dag prøver jeg å ta livet litt mer med ro. Skal ta en siste innspurt med lesing og oppgaveløsing etterpå, så får det bare gå som det går. Bare jeg får en E så er jeg fornøyd, så det så. Det eneste jeg egentlig klarer å tenke på er hvordan morgendagen ser ut når eksamen er ferdig klokka 1. Da skal jeg til Ingrid og bestille boplass i London, og på kvelden skal jeg og Ulrich på kino for å se Coraline. Gleder meg som en unge!

Sånn ser jeg ut når jeg leser til eksamen. Ser jeg ikke smart ut? Sijasijasija plx!

Wish me luck. I need it.

9 kommentarer:

skypus sa...

naaw, du er så søt! masse lykke til på eksamen, fina :D

Linnéa sa...

<3

Regine sa...

Eg og har eksamen i mårra, eg e også ferdig kl 1, gleder meg sånn til å bli ferdig med den.. då har eg 5igjen,hehe.. it sucks. Lykke til Kristin, håper det går bra!

Søt topp du har kjøpt, vanskelig å ikkje shoppe ja! Høres digg ut med londontur!

julie aida sa...

haaah, greit da. jeg er egentlig taperen som ikke skal til london :(((

Anonym sa...

Hvorfor får ikke U være med til L?

Kristin Vicious sa...

Takk, alle sammen!

Mora til Ulrich: Om Ulrich ikke får være med til London? Nei, jentetur :)

Ingrid L sa...

Jentetur indeed ;)
Å du e itj så flenk me å hold deg oinja shopping næi, som eg skjønt :p Kess vart d no me plassen i skapet dett? Hmm? ^^

Trude K sa...

Litt handling jo til i ny og ne.. D e bærre lækkert! :)

Såklart du ser smart ut når du leser til eksamen, Kristin! Hihi :-)

Kristin Vicious sa...

Ingrid: Har fortsatt plass i skapet mett! :D
... okay, that was a lie.

Trude: Oh yeah! :)