lørdag 23. mai 2009

FML

Slagsmålsklubben - Övningsköra


I dag er det nydelig vær i Trondheim. Og i dag skulle jeg ønske at jeg ikke var student. Tidligere var jeg på Bunnpris og kjøpte engangsgriller og grillmat, men det får jeg ikke benyttet meg av i dag. Jeg må nemlig sitte og lese til eksamen. Deprimerende indeed.

Jeg prøver å snu det hele til noe positivt. Det jeg leser er jo faktisk ganske interessant, og kaffe er godt. Siden jeg sitter inne slipper jeg å smøre meg inn med ekkel og klissete solkrem, og jeg slipper å være redd for å få farge (for ja, jeg går for porselensdukke-looken). Jeg slipper schtøgge insekter og jeg slipper at de derre hvite løvetanndurtene (ellerhvadetnåer) klistrer seg fast på kroppen min.

Føler jeg meg bedre av å tenke sånn? ... Nei. Men om ei uke er alt dette over både for meg og for Ulrich, m-m-mmm. Om to uker drar jeg og Ingrid til London. Jeg har det i grunn ganske fint.

Sånn ser Trondheim ut i dag.

Sånn ser dagen min ut.

Klageinnlegg slutt.

BTW: Jeg ser at det er en del innom på bloggen, men det reflekteres ikke akkurat i antall kommentarer. Som alle sikkert vet er det utrolig koselig å få en liten tilbakemelding. Hint hint lzm :)

7 kommentarer:

skypus sa...

jeg må også sitte inne i dag, og i morgen, og dagen etter der, og helt frem til torsdag. jeg håper det blir skikkelig drittvær og regn og kanskje til og med hagl! heheheh. men etter torsdag kan det blir 25 grader og blå himmel :D

line aurora sa...

løvetanndurtene heter fnokk :) hihi off litt trist at du antakeligvis ikke får brukt den grillen før mandagen etter kommende mandag, i følge yr.

og ja, jeg fant også sløyfa på youtube. ei japandame eller noe. men da jeg laga var det igjen masssse hår jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av, så jeg tror da du skal kunne klare det? prøv!

Ingrid L sa...

Sia du itj va ut idag som eg va på Marinen, så slapp du å bi solbrent på ryggen å bakpå fotan :p Men d gjekk an å legga ut å læssa åsså :)

Wohoo, itj læng ijæn te London næi! :D

Anonym sa...

lykke t me eksamen, Kristin:-)
ps. Eg like porselendukke-looken din.
Hilsen inga

Trude K sa...

Lykke til, Kristin!

Jeg gleder meg til vi treffes igjen, jeg! :))

Hanne sa...

Deilig med sol og somemr:) I Oslo er det helt strålende vær i dag, man skulle ikke sittet inne på jobb...;)

Kristin Vicious sa...

Skypus: Jeg kom meg faktisk ut en tur i går da, var jo fint vær! Thank God for at været er rather kjedelig i dag :)

Line Aurora: Brukte grillen i går, jeg! :)
Jo, jeg må nesten prøve. Skal ta bilder av resultatet om det blir bra.

Ingrid: Sånn går det når'n itj har vett te å smør seg! Solfaktor 40 sei eg bære...

Inga: Takkx2! :D

Trude: Takk! Og det gjør jeg også, ikke lenge igjen nå :)

Hanne: Skulle vært forbudt å tvinge folk til å sitte inne på sånne dager. Så det så.